tirsdag den 19. juli 2011

<em>Ketju World</em> - innovatiivinen pelisuunnittelu Sparks Keskustelu

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/god96XmFSqo/emChain-Worldem-mdash-Innovative-Game-Design-Sparks-Debate:

Story Langallinen kaavioita aikana Chain World, videopeli suunnitellut Jason Rohrer olevan erilainen mitään peliä, joka tuli ennen sitä. Lainaten: "Se olemassa [USB muistitikun] eikä missään muualla. Mukaan säännöt määritellään Rohrer, vain yksi ihminen maan päällä voisi olla peli kerrallaan. Pelaaja muuttaisi pelin ympäristöä he muuttivat sen läpi. Sitten, kun pelaaja kuoli pelissä he kulkisi muistitikulla seuraavalle henkilölle, joka voisi pelata digitaalinen maastomalli muuttanut heidän edeltäjänsä-ja ja vuosia, vuosikymmeniä, sukupolvien aikakausina. In Rohrer mielessä, hänen peli jakaisivat monet ominaisuuksia uskonnon kanssa-pyhä Ark, joukko käskyjä, tunne salaisuuden ja kuolleisuuden ja mystinen ennakointia. Tämä oli ajatus, joka tapauksessa, ennen kuin asiat alkoivat saada outoja. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar