lørdag den 2. juli 2011

E-Commerce: Beyond Metrics

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/blFJN0Y6n_g/:

Gautum Gupta on Associate General Catalyst Partners, jossa hän keskittyy rahoituspalvelut, yrityksen IT, kuluttajapalvelut ja uusmedia. Voit seurata häntä @ gRamblings .


Kaikkien jännitystä ympäri kauppaa näinä päivinä, on ollut vain muutamia todella suuria muutoksia viimeisen 100 vuoden aikana. Sears edelläkävijä postimyynnistä luettelo, ketjut kuten Walmart konsernin iso laatikko vähittäismyynti ja Amazon toi inventaario verkossa. Kun yli 10 vuotta kestäneen nousun verkkokaupan osuus on vain noin 8% koko kaupankäynnistä Yhdysvalloissa. On selvää, että meillä on pitkä matka kuljettavana liikkuu enemmän kauppaa verkossa. Uskon seuraava kehitysaskel sähköiseen kaupankäyntiin, mitä jotkut kutsuvat nimellä "sosiaalinen kaupankäynnistä"-käytetään asiakkaan henkilöllisyys ja tietojen paremmin mukauttaa ja palvella asiakkaita hyvin kuin mitä Amazon on tehnyt tähän mennessä.


Commerce, sekä verkossa, on perinteisesti ollut suurelta osin nimettömän ja persoonaton. Poissa, asiakkaat törmätä myymälöissä, katso täsmälleen sama kauppatavara, tervehtii työntekijöistä, jotka eivät tunnista niitä, ja ovat kaikki sidottu samojen ehtojen takana jokaisen ostokuitti. Online, kynä ja paperi vanhan postimyynnin luettelo korvattiin pudotusvalikoista ja hakukenttiä. Amazon ja muut sivustot syntyi tarjoamaan asiakkaille mitä he etsivät edulliseen hintaan. Niin häiritsevä kuin online-luettelo on, menestys näistä verkkokaupoista on mitattu kolmen ja neljän kirjaimen lyhytnimet: LTV "elinikäinen arvo" ja Coca "kustannukset asiakashankintaan."


Kuitenkin ostokokemuksen ei voida esittää kokonaan mittareita. Kun asiakas saapuu tavaratalon kokeilla uusia kenkiä, hän voi tuntea epäröinti ei tiedä onko se ottelu hänen vaatekaappi. Tai hän saattaa serendipitously paikalla parin kannoilla pois nurkasta hänen silmin, mutta tuntuu turhautunut oppia, että pari ei mitä hän odottaa, ei hänen oikean kokoisia, tai sopimus on vain ole tarpeeksi hyvä. Tämäntyyppiset ostoksia tiesulut-psyykkinen keinut ostamasta tarkoituksella epäröintiä tai turhautumista-asiaa enemmän kuin mittareita voi kuvata. Seuraava kehitysaskel Sähköisen kaupankäynnin kiertää nämä tiesulut tietämällä tämä erityisesti asiakkaan henkilöllisyys ja hyödyntämällä data hän on julkistanut (nimenomainen & implisiittisiä asetuksia) luoda enemmän henkilökohtaista ostokokemuksen hänelle.


Tietäen hänen henkilöllisyytensä ei rajoitu asiakkaan nimi tai perus demografisia tietoja, mutta niihin voi sisältyä myös hänen perheensä ja ystäviensä ostohistoria, asiakkaan tykkää, tyyli, brändi mieltymykset, ja vaikutteita. Kaupan yhteydessä henkilöllisyytensä avulla vähittäiskauppias rakentaa suhteita kuluttajalle. Kun Sears ensimmäisestä myyntipäivästä kellot postin kautta, rakentaa luottamusta kuluttajien kanssa he lupasivat asiakkaille, että jokainen katsella myi olisi tarkka vähintään kuusi vuotta oston jälkeen tai muuten he korjaa sitä ilmaiseksi. Aivan kuten Sears teki myöhään 19th Century, paras verkkokauppojen tänään lupauksia meille: he lupaavat näyttää ja auttaa meitä löytämään kauppatavaraa me love (personointi), he lupaavat auttaa meitä päättämään, mitä ostaa (työkaluja), ja he lupaavat, että tulemme ilahtunut koko kokemus, vaikka ostamme (palvelu).


Fyysinen jälleenmyyjät toimivat rajoite äärellisen hyllytilan ja täytyy toivoa kiinni kiireisen kuluttajan silmään. Digitaalisessa maailmassa, loputtomasti valintoja, todella onnistunut yritykset excel on auttaa kuluttajia fin


Ingen kommentarer:

Send en kommentar