lørdag den 2. juli 2011

Onko Groupon Bad pienyrityksiä?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/UQCmDEX5Qgc/:


Toimittajan huomautus: seuraava viesti on vastaus meidän vieras sarjan ottaen kriittisesti Päivän tarjoukset teollisuudelle. Sen kirjoittaa Vinicius Vacanti toimitusjohtaja Yipit , päivän tarjous lukijaohjelma, joka kerää käsittelee yli 300 päivän tarjous sivustoja.


Jos katsot iltaisin uutiset, otatte siellä murha joka korttelista, ja jos olet ollut lukemisen TechCrunch äskettäin, otatte Groupon murhaa pienyritys jokaisessa kaupungissa.


Koska satoja tuhansia kauppiaita, jotka ovat kuluneet päivittäin käsittelee viime vuonna, se on väistämätöntä, että muutama on ollut huonoja kokemuksia. Kuitenkin olettaa, että kourallinen näitä anekdootteja täysin edusta kauppiaiden kokemuksia Päivän tarjoukset on riittämätön ja vastuutonta.


Sarjan vieras blogikirjoitusta Rocky Agrawal arvostella Päivän tarjoukset, neuvoo pienyritykset pysyä poissa perustuu esimerkkejä että kaupat eivät puolestaan ​​voittoa yrityksille. Vaikka Rocky viestit ovat varmasti hyvää tarkoittava, hänen todisteita perustuu pitkälti muutaman anekdootteja ja perus väärinymmärrystä päivän tarjous taloudesta.


Kuten me yksityiskohtaisesti Yipit n päivän tarjous teollisuus R eport perustuu yli 100000 ohi käsittelee 43% tarjoaa toukokuu mukana kauppiaat käynnissä käsitellä ainakin heidän toista kertaa. Voiko niin monet kauppiaat olla harhainen? Selvästi jotkut kauppiaat ovat tajunnut sitä.


Vaikka ymmärrän ja suosiotani Rockyn motivaatio suojella pienet yritykset voivat näiden yritysten todella varaa jättää markkinointikanavana, joka voi tuottaa satoja, ellei tuhansia uusia asiakkaita hankintakohtainen hinta malliin? Paitsi että useimmat pienyritykset kamppailevat, niiden standardi markkinointikanavia keltaisia ​​sivuja ja sanomalehdet ovat yhä vähemmän tehokkaita.


Sinä elävä ei kerro pienyritysten välttää Päivän tarjoukset, entä yrittää ymmärtää, miksi jotkut pienyritykset joutuvat menestys?


Tuon ymmärtää, voisimme sitten kouluttaa muita pienyrityksiä, miten he voisivat jäljitellä että menestys itse.


Se Numbers Game


Kuten useimmat markkinointi vaihtoehtoja, Päivän tarjoukset tulee alas numerot. Hyvä uutinen on, että useimmat keskeisiä muuttujia, jotka vaikuttavat onnistumiseen päivän tarjous kokemusta voidaan optimoida pienyritysten kautta päivän tarjous rakenne ja toteutus.


Työtoverini perustaja Jim Moran , kirjoitti viesti taloudellisuuteen päivän tarjous kuten laskin. Vaikka tämä laskin leipoo ja paljon oletuksia, se on alku kätevä työkalu pienyrityksille.


Kaksi tärkeintä muuttujaa, että pienet yritykset voivat optimoida ovat:


Yliannostus: Tämä muuttuja edustaa kuinka paljon tuloja asiakas tuottaa liiketoiminnalle kuin kupongin. Suurempi yliannostus parempi pienyrityksille. On monia asioita, pienet yritykset voivat tehdä lisätäkseen ylimäärä mukaan lukien:



  • Strategisesti Hinta Tarjous. Jos käytät ravintola ja keskimääräinen henkilö Bill on 30 dollaria, tarjoavat 15 dollaria $ 30 todistusta. Henkilö on todennäköisesti


Ingen kommentarer:

Send en kommentar