onsdag den 6. juli 2011

Xbox Live Indie Games taistelua Kannattavuus

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nO79PCBKoDc/Xbox-Live-Indie-Games-Struggle-For-Profitability:

Artikkeli Opposable Peukut blogi tutkii Xbox Live Indie Games taloutta, todetaan, että kehittäjät on vaikeuksia tehdä tarpeeksi rahaa jatkaminen olisi perusteltua työskennellä alustan. Lainaten: "Jos haluat julkaista konsoli videopeli, ei ole helpompaa tietä kuin Xbox Live Indie Games ohjelma. Vaikka se on suhteellisen helppo saada peli palvelun, on vaikea saada sitä huomannut. Siellä on paljon roskaa on XBLIG, jopa niin paljon, että ryhmä kehittäjät porrastettuja yhdessä viime vuoden lopulla edistää laatua indie otsikot. On ollut menestystarinoita kaltainen äskettäin julkaissut FortressCraft, joka onnistui myymään 16000 yksikköä päivänä release-vaan he eivät ole aivan tavallisia. Joten käytännössä mitään edistämiseen, ja joiden keskimääräinen ansio oli vain 3,800 dollari per nimike, miksi kehittäjät edelleen luoda pelejä alustalle? ... lähes kaikki kehittäjät puhuimme harkitaan siirtymässä alustalla. Mutta kaikki näyttävät katsella heidän kokemuksensa arvokas, jonka lopussa on osa pisteen XBLIG: se on paikka, jossa käytännössä kuka tahansa voi tehdä pelin, jota voi pelata konsolilla. devien joukoille vain tietää mitä he "uudelleen päästä."


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar