torsdag den 16. december 2010

BMW käyttää kirkkaita valoja, alitajuisia viestejä myydä moottoripyöriä (video)

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2010/12/16/bmw-uses-bright-lights-subliminal-messages-to-sell-motorcycles/:
BMW käyttää kirkkaita valoja, alitajuisia viestejä myydä moottoripyöriä (video)
BMW S1000R on tarpeeksi nopea ja seksikäs tarpeeksi (muu kuin että yksi laiska silmä) myymään itseään, ja luulisi, että kaupallinen osoittaa World Superbike ratsastaja Ruben Xaus ruoskimisen yksi noin radan olisi aivan tarpeeksi saadakseen ihmiset halua ostaa asioita. Ei riitä BMW . Yhtiö käyttää optisen harhan jälkikuva tilapäisesti merkintä "BMW" päälle retinas teatterin-kävijät. Takana näyttö oli jättiläinen cut-out tukena vielä suurempi valo (Profoto Pro-7B, emme kertoneet). Se välähti hetkeksi aikana kaupallista ja vaikka kaikki katsojat huomannut nopea pop, kun heitä pyydettiin sulkemaan silmänsä näkivät logo leijuu heidän näkemyksensä. Subliminal? Mahdollisesti. Laiton? Ehkä. Nerokas? Ehdottomasti.

Jatka käsittelyssä BMW käyttää kirkkaita valoja, alitajuisia viestejä myydä moottoripyöriä (video)

BMW käyttää kirkkaita valoja, alitajuisia viestejä myydä moottoripyöriä (video) alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 16 joulukuu 2010 07:16:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink Wired | lähde PaperPlanefr (YouTube) | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar