søndag den 9. januar 2011

Kun Pitäisikö minun ostaa Android Tablet?

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/urSmRYFTzyw/story01.htm:
jpyeck kirjoittaa "Olen tarkoituksellisesti välttänyt älypuhelin villitys, koska en ole koskaan käytetty mitään puhelin (lanka-tai muu) riittää perusteeksi kuukausimaksuja. Mutta pelle minussa kaipaa" älykkäiden "osa yhtälöä, varsinkin kun sain bonus tämän vuoden lopussa, jotka palavat reiän taskuuni. iPad on tule kysymykseen, koska tarvitsen hieman hakata kyky minun aparaatti. Olen kuolaamiseen Android Honeycomb demo CES . Olen ollut minun silmä Galaxy välilehti, vaikka se kuulostaa kuin se ei tue Honeycomb. Xoom näyttää hyvältä, mutta kuka tietää, milloin se tulee ulos? konsensus tuntuu olevan "odottaa muutama kuukausi Honeycombiin. " Jos olisit minä, rajoitettu kärsivällisyyttä, ostaisitko Android tabletti nyt? Jos on, niin mikä? "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar