mandag den 14. februar 2011

Elokuvantekijä sanoo Motorolan Super Bowl mainos kantaa omaperäinen yhtäläisyyksiä hänen lyhytelokuvansa

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2011/02/14/filmmaker-says-motorolas-super-bowl-ad-bears-some-striking-simi/:
Hän ei ole menossa niin pitkälle, että sanoisin, että Motorola (tai sen mainostoimisto) räikeästi Luettu hänen idea, mutta LA-pohjainen elokuvaohjaaja Mike sarrow mielestä yhtiön viime Super Bowl mainos kantaa muutama liikaa yhtäläisyyksiä yksi hänen lyhytelokuvia yksinkertaisesti päästää käsistään jota ilman huomautuksia. Tämä elokuva, "Älä irrota" ammuttiin takaisin vuonna 2009 (ja asioinut noin pari vuotta ennen), ja kuuluu maailman täynnä "tiedustelulennokeille" valkeat nappikuulokkeet, jotka ovat tietämättömiä todellisesta maailmasta heidän ympärillään ja kykenemättömiä inhimillisen vuorovaikutusta. Nyt, että on jo sinällään tietenkään ole omaperäisin ideoita, mutta sarrow toteaa, että muutamat "silmiinpistävää" yhtäläisyyksiä kuin yleisen käsitteen välillä mainoksen ja hänen lyhytelokuva, varsinkin kun se tulee loppuu (jota ei pilata sinulle täällä). Toisin luulisi kuitenkin, Sparrow ei hae mitään korvauksia Motorola (tai jopa Nimeä), hän vain haluaa ihmisten näkevän elokuvansa ja tehdä oman mielen. Tuomari itse tauon jälkeen.

Jatka käsittelyssä Elokuvantekijä sanoo Motorolan Super Bowl mainos kantaa omaperäinen yhtäläisyyksiä hänen lyhytelokuvansa

Elokuvantekijä sanoo Motorolan Super Bowl mainos kantaa omaperäinen yhtäläisyyksiä hänen lyhytelokuvansa perin ilmestynyt Engadget Ma, 14 helmikuu 2011 13:54:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink TUAW | lähde CNET | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar