mandag den 14. februar 2011

HP: n "Kaikki On" mainos menee Grammya, aiheuttaa valtakunnallinen nöyristely

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2011/02/13/hps-everybody-on-ad-goes-to-the-grammys-causes-nationwide-cr/:

HP kertoi katsella erityistä uuden kampanjan aikana Grammya, joten katsella teimme - vain huomatakseen tämän kaupallisen ja satunnaisesti lavalla parituksen ja HP hipaista. Jälkimmäinen on normaalia kauppatapaa, on varma, mutta entinen? No, sanat (lähes) paeta meitä. Sinun täytyy todella katsoa sitä itse, mutta kuvitelkaapa lihankäsittelykapasiteetista Lou Reed's klassikko (tosin paljon, paljon liikaa) "Walk On The Wild Side", jossa tarinoita dopingin ja Transvestismi on korvattu tarinoita ... Tweeting. Ja kaivuulaitteet. Ja muut todella tylsä juttuja. Kuvaus ja yleinen sanoma kaupallinen on todella paikalla, mutta se kaikki saa murskata painon alla tämän huonon musiikin päätöksen. HP pelit tämän saman videon tapahtumassa keskiviikkona, mutta vähän tiesimme, että olisi kick-off yhtiön markkinointi hyökkäystä.

Olemme rehellisesti hämmästynyt kuinka off näppäin (no pun tarkoitettu) tämän mainoksen. Luulisi, kun kaikki paha painaa Palm sai sen edellisen suuren mainoskampanjan (ja vaikka jotkut ei-niin-lempeä neuvonta ) ihmiset vastaavat ajattelisi kahdesti jotain tästä mahdollisesti polarisoivasta. Emme valehtele - olemme pettyneitä. Sekä HP / Palm, ja Lou Reed. Kaikki te ... takaisin ääreen.

Katso valoisaa puolta, vaikka - ainakin sinulla noin kuusi kuukautta pestä tämän pois ihmisten aivot.

HP: n "Kaikki On" mainos menee Grammya, aiheuttaa valtakunnallinen nöyristely perin ilmestynyt Engadget Sun, 13 helmikuu 2011 21:03:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar