tirsdag den 15. marts 2011

Jeff & Rob Listan Lucasfilm

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4E9me3MP-XQ/Jeff-amp-Rob-Visit-Lucasfilm:

Viime syksynä Hemos aloitti työt Perforce: yksi asiakkaille on Lucasfilm. Yksi asia johti toiseen, ja viime viikolla sain vierailla Presidio laitos San Franciscossa. Heidän turvallisuuspolitiikka estää minua sanomasta mitään super sweet minä näin sisälle rakennukseen, mutta voin lähettää tämän kuvan meistä vieressä Yoda patsas oven edessä. Kiitos Matt Janulewicz saada meille oven ja näyttää meille noin, Daryll Jacobson avaamisesta viileä oven ja Tina Mills ja painamalla sitten. Voin nyt sanoa, että olen ollut fyysisesti lähempänä Starwars.com kuin minun Slashdot.org vuodesta 1998, jolloin se elivät pöydälläni. Lopuksi haaste on heitetty: Jos työskentelet jossain viileä (Pixar? Apple? NASA? Valkoinen talo? Comerica Park?) Pisara minulle sähköpostia! En yllä käyttämällä T-paidat kuin lahjontaa nähdä hienoja paikkoja!


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar