mandag den 28. marts 2011

Kysy Slashdot: Miten valita Windows-kannettavan?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_UGRSdObrCs/Ask-Slashdot-How-Do-You-Choose-a-Windows-Laptop:

jfruhlinger kirjoittaa "Olen Mac kaveri. Kun meidän 2004-aikakauden Windows XP laptop, jota käytettiin pääasiassa vaimoni kuoli viime kesänä, sain itselleni uuden MacBook Pro ja hän peri minun vielä servicable 2008 MacBook. mutta kun kuusi kuukautta, hän ei ole tottunut siihen, ja haluaa Windows-kone. Minulla ei ole ideologisia ongelmia tämän - se olis hänen tietokoneensa, ja meillä vähän rahaa stashed pois maksaa sitä. Mutta yritetään valita yksi työni, ja mielestäni koko prosessi hämmentävää. Applen tuotteiden eriyttäminen on hyvää voitti paradoksi valinta - olet muutaman perusmallia, ero on varsin selvä, ja te muokata kunkin. Windows maailma näyttää täysin eri. Silloinkin kun olen ratkaistaan ​​toimittajan Windows-kannettavan (mitä en ole tehnyt vielä), joka näyttää hämmentävän joukon tuotelinjojen samankaltaisten silmälasit. Usein mallit että löydät elektroniikka tai toimisto-myymälöitä, jotka vaikuttavat lupaavilta muotonsa tekijä ovat yksinomaan näiden myymälöiden ja ei löydy verkosta. Ilmeisesti ihmiset eivät siirry prosessin, mutta olen vain tunne ulos syvyyttä. Miten Slashdotters mennä noin poiminta vankka, perus kannettavan tietokoneen web surfing ja asiakirjojen muokkaus jotka eivät vanhentunut kaksi vuotta? "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar