mandag den 28. marts 2011

Tarkkaan liiketoimintaa? Henkilökohtainen tweets tehdä profs enemmän "uskottava"

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/wCOk7CAsV24/social-tweeting-professors-seen-as-more-credible-than-scholarly-ones.ars:


Ne, jotka käyttävät viserrys tilejä sekä henkilökohtaisiin ja ammatillisiin tarkoituksiin usein itse miettinyt, onko ne vahingoittavat heidän uskottavuutensa hauska kaskut tai sosiaalisia tweets. Mukaan tutkimus julkaistiin maaliskuun numeron Learning, media ja teknologia, mutta vastaus tähän kysymykseen on raikuva "ei."


Sen sijaan opiskelijat kokevat ohjaajia, jotka tekevät sosiaalisen tweets kuin uskottavampaa kuin ohjaajat, jotka pysyvät tiukasti yritysten tukemalla ajatusta siitä, että tietää oikean ihmisen takana on viserrys stream auttaa ihmisiä tuntea enemmän luottaa kyseisen henkilön kykyjä.


Kirjoittama Elizabethtown College professori viestinnän Kirsten Johnsonin ja ylioppilas Jamie Bartolino, kirjassa tarkastellaan, miten opiskelijat pitävät professorit, kun he seuraavat heidän sosiaalinen media päivitykset viserrys. Paperin viittaa viiteen "tekijät uskottavuuden" tunnistettu 1974 tutkimuksessa: osaaminen, luonne, sosiaalisuus, malttia ja ulospäin.


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar