fredag den 1. april 2011

Kysy Engadget: parhaat USB headset Skype-puhelut ja-the-go podcasting?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/03/31/ask-engadget-best-usb-headset-for-skype-calls-and-podcasting/:


Tiedämme sinulla kysymyksiä, ja jos olet tarpeeksi rohkea pyytää Maailman vastauksia, tässä pistorasiaan tehdä niin. Tällä viikolla Kysy Engadget kysymys on tulossa meille Kunnioittavasti, joka onnistui tuhoamaan hänen Freetalk Everyman aikana karkea kamppailu pala käsimatkatavarana. Jos etsit lähettää kyselyn oman, pudota meille rivi kysy [at] Engadget [dawt] com.


"Olen aikaisemmin omistanut Freetalk Everyman, joka tunnetaan myös nimellä low-end, 30 dollaria USB-kuuloke, joka on erittäin kätevä tehdä Skype-puhelut ja jopa podcasting hiljaisessa huoneessa. Se kulki hyvin, mutta ei tarpeeksi hyvin. Hiljattain yksi korva kupit purettiin levottoman lennon takaisin NYC ja nyt minun täytyy vaihtaa. Olen liian karkea näitä asioita viettää yli 40 dollaria tai 50 dollaria, joten ulkopuolella korvaamalla se laji, mitä vaihtoehtoja minulla on USB-kuulokkeet joka kulkee helposti? Tulet kuulemaan paljon minua tulevina kuukausina, joten älä johda minua harhaan. Elämäni, sellaisena kuin se oli, on sinun aina-niin-osaavissa käsissä. "


Ei ole paljon sanottavaa, kun kysymys ei peräisin kolmannen osapuolen, joten ... hauskaa kommentteja!

Kysy Engadget: parhaat USB headset Skype-puhelut ja-the-go podcasting? alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 31 maaliskuu 2011 22:39:00 EST. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar