lørdag den 2. april 2011

Kysy Slashdot: Neuvoja DIY Neutron Keila?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4SNFOKa5M90/Ask-Slashdot-Advice-On-a-DIY-Neutron-Beam:

Max Littlemore kirjoittaa "Olen kasvattanut torium nautojen lasten Gremlins kotona käyttäen paljon vanhoja palovaroittimien kanssa, jotta toimintaa voitaisiin tuottaa omaa sähköä säteilyn plutonium madonreikä ja saada pois verkosta. Ainoa asia estää minua on luotettava neutronikeilan. Koska kaikki laitteet olen käyttäen on jälleen hankkivansa keittiökalusteet, huoli turvallisuudesta tarkoittaa olen haluton epäröivät elämäniloinen uhmakas rakentaa uraani reaktorin toimittaa neutronin toriumin yksi. Joten olen laskemisesta kysymys siellä: ei mitään Slashdotters tiedä vaarallisen hyvä turvallinen laillinen tapa tehdä voimakas neutroni palkki pois asioita voisin löytää talossa? " Olisi hyödyllistä lisätä kuvia ja kaavioita oman henkilökohtaisen neutronikeilan generaattorit kivääriä laatikot olutta.


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar