tirsdag den 31. maj 2011

Kysy Slashdot: Paras Sertifikaatit saada?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7aTO2GRjPO4/Ask-Slashdot-Best-Certifications-To-Get:

Hardhead_7 kirjoittaa Äskettäisessä keskustelua siitä, kuinka paljon tutkintoon on syytä sai minut ajattelemaan. Olen työskennellyt IT-alalla useita vuosia, mutta minulla ei ole mitään minun nimeä kuin + todistus ja myyjä erityiskoulutus (esim. Dell sertifioitu). Nyt Etsin siirtyä IT-alalla, ja haluan joitakin juttuja minun jatkaa osoittaa tuleville työnantajille että tiedän mitä olen tekemässä, niin että voin saada ovea haastatteluun. Kysynkin Slashdot on tämä: Mitä sertifikaatit ovat kaikkein arvokkaimpia ja kysytty? Mikä tekee vaikutuksen mahdollisiin työnantajiin ja todennäköisimmin auttaa maata ihmisarvoista työtä joku, joka ei ole tutkintoa, mutta tietää vianmäärityksestä ja voi tehdä vähän ohjelmointia, jos tarvitaan? "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar