onsdag den 20. juli 2011

Daily Deal Stats: Big Pelaajat Still hallita peliä, Mobile Is Up (Oh, ja eläinten nimet ovat)

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Dm13c6JCI_8/:

Tänään kello BIA / Kelsey 's "käsittelee 3D" -konferenssissa San Franciscossa, Dan Visnick, VP of Marketing Dealmap , jakoivat joitakin oivalluksia nykyiseen maisemaan Päivän tarjoukset. Dealmap, varasto Päivän tarjoukset kerätty yli 350 lähteistä, jonka avulla käyttäjät voivat katsella paikallisia tarjoukset kartta muodossa, sekä arvosteluja ja olennaisia ​​tietoja - verkossa ja mobiili. Molemmat kautta API ja sen DealExchange palvelu, jonka avulla yritykset voivat helposti jakaa käsittelee yli eri kanavia Dealmap on mahdollistaa uusien tulijoiden tilaa nopeasti asuttaa niiden sovelluksia suurin osa käsittelee.


Kautta tiedot yhtiö on kerännyt via DealExchange ja sen jälkeen, Visnick sanoi että se on tullut erittäin selväksi, että teollisuus on edelleen hyvin alkuun raskas, sillä 80 prosenttia käsittelee tarjoavat niin vähän kuin 20 lähteet. Inventory on siis edelleen suurelta osin ohjaa alkuun paljon pelaajia, lähes 70 prosenttia varastojen hallinnassa 10 lähteistä, ja 40 prosenttia ohjataan kaksi ylintä. Oletan kuitenkin Visnick ei sanonut nimenomaan, että nämä kaksi sivustot ovat kukapa muu kuin Groupon ja Living sosiaalinen.


Joukossa Top Sites, keskimääräinen Omaisuusluettelon markkinoilla, Visnick sanoi, on 6,25 päivässä - verrattuna mediaani varaston päivässä, mikä on 1,29. Näyttää siis siltä, ​​että ristiriita varastojen välillä Bigs ja startup on edelleen melko merkittävä, puolet 350-plus käsittelee sivustoja vain tarjota 1-2 käsittelee päivässä.


Ja kun se tulee valtakunnallisen jakelun, valtaosa Päivän tarjoukset sivustot ovat alle 10 suurille markkinoille. Vajaat 20 prosenttia Päivän tarjoukset pelaajat ovat sisämarkkinoilla, kun taas 69 prosenttia paikat ovat välillä 2 ja 9 markkinoilla, eli lähes 90 prosenttia sivustot ovat alle 10 markkinoilla. Tietenkin, kuten Laura Hazard Owen on paidContent huomauttaa , tämä todennäköisesti muuttuu lähitulevaisuudessa web jättiläisiä kuten Facebook (joka juuri kumppanuuteen kanssa Amex luoda Päivän tarjoukset alusta ) ja Google - joilla on todettu kansallisten verkostojen - laskukiito omia versioitaan.


Muissa merkittäviä trendejä, Visnick sanoi, että mobiili on tulossa paljon suurempi tekijä tilassa, hiippailla jopa 32 prosenttia hoitaa tilaa, verrattuna web 61 prosenttia, ja sähköpostitse 2 prosenttia. Mobiili käsittelee tilaa on todella alkanut lämmetä myöhässä, AT & T hyppäämällä päivän tarjous peli eilen, tarjoaa päivittäin käsittelee kautta YP.com. Foursquare myös ilmoitti viime viikolla, että se olisi jakaa AT & T: n Deal of Day sen 10000000 + käyttäjää .


Myös syytä mainita: BI huomattava, että venture capital-yrityksiin ovat investoineet 1600000000 dollaria pääomaa päivittäin käsittelee sivustoja toistaiseksi vuonna 2011. Vaikka määrä Päivän tarjoukset sivustoja on viisinkertaistunut viime vuonna vain 22 yritykset ovat saaneet rahoitusta viime vuonna. Ja 270-jotkut yritykset seurataan päivän tarjous Media, vain 32 on saanut rahoitusta "sijoittajien". Jälleen kymmenen käsittelee sivustot ovat juuri ne kasvavat rasvaa VC dollaria (Groupon, Living sosiaalinen), loput taistelevat ruoantähteillä.


Silti mielenkiintoisin trendi kaikkien mainitsemat Visnick olisi, että 5 prosenttia kaikista Päivän tarjoukset sivustot käyttävät nyt jonkinlaisen eläimen nimi. DealChicken, Rhino tarjoukset, TownHog, Deal Stork, Kani Pack, ja Rumba Kalat ovat eläimiin liittyviä sivustoja, jotka tulevat mieleen. Näyttää siltä, ​​että siellä on vain jotain eläintä, jossa lukee "alennus". Jätän sen sinulle, lukija, määrittää merkitystä - jos mitään - ja tämä mehukas suuntausta.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar