onsdag den 20. juli 2011

Kehittäjä Panel tiedustelee, onko AAA Pelit ovat liian pitkät

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/QZKK2D_hvzA/Developer-Panel-Asks-Whether-AAA-Games-Are-Too-Long:

GameSpot raportoi keskustelua Kehitä 2011 konferenssi, johon paneeli pelin suunnittelijat keskustelleet viime suuren budjetin Tiedotteet kuten Heavy Rain ja LA Noire olivat liian pitkä tyypillinen gamer makuun. Lainaten: "'Gamers ovat suututtaa," sanoi [Alexis Kennedy Failbetter Games], kun kysyttiin hänen omista kokemuksistaan ​​Heavy Rain, "niin monet ihmiset eivät pääse loppuun ja menettää kaikkia vaikutuksia tarina." Hän ei ollut talon sen kerronnan joko kysymyksin hyöty perustaa peli pitkän lomakkeen kerronta, kuten elokuva, mikä "väärennetty" tarina, ei oikein toimi. ... Tykkää sosiaali-ja casual-pelejä , erityisesti halpa pelejä mobiili, ovat muuttuneet odotukset pelaajia, paneeli totesi. Koska pelaajat maksavat vähemmän rahaa, ei vähemmän luotava 10 tunnin plus pelikokemuksia, koska kuluttajat eivät enää tunne shortchanged. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar