mandag den 11. juli 2011

HTML5 Game Maker odottaa Transcend Sleepy Chrome Web Store myynti iOS

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YDL7kZ-3usc/:

Noin vuosi sitten menetetty vuosikymmen Pelit , varhaisvaiheen pelinkehitykseen käynnistyksen perustuu Palo Altossa, tuli Boing Boing n "Pelit innoittamana Music Contest" . Luonut pelin nimeltä "Onslaught! Arena ", koukuttava 16-bit-arcade-tyylinen, HTML5-vain fantasia Shoot 'Em Up. Peli oli suosittu niin, että Google teki käynnistää otsikko Chrome verkkokauppa takaisin joulukuussa.


Mutta ohella aggressiivisen latauksen Chrome Angry Birds (joka on nyt saavuttamaton minulle Chrome, muuten), myynti ei ole ainakaan ylisuuri .


Tämän seurauksena menetetty vuosikymmen Pelit Perustajat Geoff Blair ja Matt Hackett olivat innokkaita mennä jälkeen iOS markkinoilla, mutta koska päättäjät HTML5-ainoa peli, ne alun perin tyhjäksi se, että HTML5 ole oikeastaan ​​päässyt vauhtiin (kirjaimellisesti / kuvaannollisesti) mobiililaitteissa tai tablets ansiosta lukuisia suorituskykyä ja äänen kysymyksiä. Yksi nähtävyyksistä on rakennus HTML5, he sanoivat, on sen siirrettävyys, ja ne oli helppo liikkua Onslaught! on Mac App Storen työpöydälle.


Mutta HTML5 oli, ainakin kun ne alkoivat, pommi iPad, koska ne olivat vain voi pelata yksi ääni tiedoston kerrallaan, kokenut latenssi kysymyksiä, ja niin edelleen. Vaikka ääni HTML5 ei ole helppo peto kamppailemaan ensinnäkin, HTML5 on ollut nopeaa kehittäjä hyväksyminen viime kuukausina, ja tekniikka on yhä optimoitu joka päivä niin tuetaan kehittyviä web-teknologioiden saaliit ylös mobiili-ja muita laitteita. "HTML5 on tulevaisuus Web-sisällön, ja aiomme olla pohjakerroksessa, kun se tulee pelejä", Blair sanoi.


Joten, kun Onslaught! Chrome on suuri pelaamista työpöydällä tai kannettava tietokone, joukkue olisi pohjimmiltaan on kirjoittaa niiden HTML5 peli täysin jos he optimoida mobiili, varsinkin hahmottaminen. Ja koska ne eivät ole tarkalleen tasan käteistä CWS myynti, aikaa säästyy on kriittinen. Voit ratkaista liikkuvan suru, menetetty vuosikymmen päätti kumppani Game sulkeminen, käynnistyksen me kirjoitimme jo helmikuussa , tulee ensimmäinen lisenssinhaltija Game sulkeminen mobiili HTML5 moottori.


Käyttämällä Startup teknologia, menetetty vuosikymmen julkaisee tänään täysin varustellun version Onslaught! varten iOS, ilman kirjoittaa peli. Mukaan Blair, kehitys aika käynnistämällä iOS leikattiin 75 prosenttia, ja sen seurauksena he voivat käynnistää myöhemmin Android-versio ensi viikolla.


Mikä parasta, he ovat voineet lisätä joitakin päivityksiä gameplay varten iOS vapauttaa myös paljon isompi pelialue, neljä uutta ympäristöissä, uusi "Stage Valitse"-näyttö parantaa pelin vauhdista ja uudelleen pelattavuus, " Shop ", jossa on HTML5 Shield, Speed ​​Boots, Gold Armor, teroittaa Stone ja enemmän, ja kaksi ohjaustyyppiä.


Kokuussa, Game sulkeminen näytetään sen HTML5-pohjaisen cross-platform moninpelin teknologiaa Google I / O, jonka tapa "Popstar Defense", peli on luotu erityisesti konferenssissa osoittaa, että se on todellakin mahdollista kirjoittaa yhteen HTML5 peli, joka toimii eri selaimissa, Ios, Android, tablets ja kaikki. Menetetty vuosikymmen tekee samaa, ja Facebookin "Project Spartan" matkalla, kuulemma tuoda sosiaalisen verkostoitumisen jättiläinen osaksi HTML5 pelin Mobile, kehittäjille kuin menetetty vuosikymmen ovat hyvissä asemissa juuri t


Ingen kommentarer:

Send en kommentar