mandag den 11. juli 2011

Se ei ole Scoble vika, se on algoritmi on

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/g-OyDs8t9cA/:




Robert Scoble

Google + on nähdä melu vaikutusta en ole koskaan ennen nähnyt. Olen täysin miksi olisin estää itseäni. tcrn.ch/q51Xp4




Tuntuu Olen sekoitetaan potin viikonloppuna minun viesti miksi estetty Robert Scoble Google +. Jotkut reaktio selvästi ymmärtänyt asian ydintä yritin tehdä. Se ei ollut kritiikkiä Scoble, jonka työtä pidän, mutta kritiikki Google + algoritmeja, jotka jatkuvasti palaavat sisältöä ne, jotka ovat suosittuja Internetissä.


Seuraan Scoble Twitterissä ja me vain tuli ystäviä Facebookissa. Koska tapa Facebook ja Twitter pinta sisältöä, tämä ei ole ongelma lainkaan.


Mutta Google + jatkuvasti hautaa sisältöä minun läheisiä ystäviä. Tämä on erityisen tärkeää juuri nyt, kun sisältöä todellisia ystäviä on hyvin harva aloittaa olevien rajoitusten vuoksi kutsuja. Internet kuuluisa on kullakin kutsuu. Minun todelliset ystävät odottavat yhä omaansa. Avoimuuden puute kutsua prosessi on erityisen turhauttavaa kuin olen joutunut tekemään CRM ystäville Googlen puolesta. "Lähetit minut kutsua vielä?" "Kyllä, pyysin sen heti. Google vain ei ole lähettänyt sitä ulos. "


Algoritmit pitäisi normalisoitua signaaleja. Jos viesti siitä Scoble saa vain 20 kommenttia, se viesti, joka ei todennäköisesti ole kovin tärkeää. Jos viesti yhdestä rakkaat ystävämme saa 20 kommenttia, että on todella Big Deal-se todennäköisesti syntymän, häiden ilmoitus tai työpaikan muutos. Nämä ovat asioita, joita todella haluan tietää.


Yksi suosikkini tech puhuu I


Ingen kommentarer:

Send en kommentar