søndag den 31. juli 2011

Miljardia dollaria Eikö Cool. Tiedätkö mitä on siistiä? Perusihmisoikeuksiensa Decency

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3GEDIJI2svY/:

"Business!" Huusi Ghost, väännellä käsiään uudelleen. "Ihmiskunta oli minun asiani. Yhteinen hyvinvointi on minun asiani, hyväntekeväisyys, armoa, kärsivällisyyttä ja hyväntahtoisuutta olivat kaikki minun asiani. Tekemisissä minun kauppa oli vaan pisara kattava Ocean kuulu minulle! "" - Joululaulu, Charles Dickens


Tiedän, tiedän. Olen vanha. Pahempaa, olen nostalginen. Viime kuukausina olen kirjoittanut noin rakkauteni täytekynien , ja perinteiset kustantajat ja paperin kirjoja ja käsin kirjeitä , ja teatteri , ja Downtown Las Vegas . Ne, jotka seuraavat minua kimittää on lukea minun innostus New York Timesin sanaristikko, ja hotelli kirjoituspaperi ja seurusteluun ystävien kanssa sans matkapuhelimia.


Se on söpö olla token Luddiitit at TechCrunch - mutta se on myös erittäin harhaanjohtavaa. Kirjoitan tätä kamaa Twitterissä, ja erittäin suosittu tekniikka blogi. Voisit leikata ironia veitsellä.


Totuus on, rakastan tekniikkaa. On harvinaista, että olen erottaa tai väheksyä uusi gadget, App tai yritys ilman yrittää sitä ainakin kerran, ja minä todella uskon, että - kaiken - teknologisesti kehittyneitä tulemme yhteiskuntana, parempi maailma muuttuu.


Ja vielä enemmän ihmettelen, vuoksi ihmiskunnan, se ei ehkä ole huono asia, jos maanjäristys tulee ja vinkkejä kaikki web 2.0 mereen.


Minun pitäisi ehkä selittää.


Internet - erityisesti "web 2.0", sen yhteisöt ja koodaus ja yhdistämiseksi sekä friending ja mieleen - piti sivistää meitä kaikkia. Ajatuksena oli, että yhdistämällä koko maailmaa erilaisten sosiaalisten verkostojen ja väkijoukon peräisin käyttäytyvän (vuodesta maine pistemäärän eBay Yelp arvioita koirahoitola) - ihmiset olisivat ajaa enemmän empatiaa, ja vastuu niiden muiden mies. Kun Randi Zuckerberg istui lavalla DLD '08 ja kertoi meille tarinan Palestiinan ja Israelin lapset kokoontuivat yhteisyrityksensä kautta jäsenyyden Facebook-ryhmä noin jalkapallo, me kaikki irtoa kyynel. Web 2.0 toimii - se todella toimii!


Alkuaikoina, yrittäjät takana nämä palvelut todella tuntui uskokaa evankeliumi he saarnasivat. Jokainen, joka on tavannut Craig Newmark todistavat, että hän elää ja hengittää asiakaspalvelu - vääntämällä yritysosto antaa ja tarkkailet miten hänen samannimisen luettelon avulla liittää yhteisöjä tavoilla, jotka rikastuttavat yhteiskuntaa. Kun he keksivät Google, Larry Page ja Sergey Brin todella uneksia tekee maailman tiedot helpompi päästä käsiksi. Jimmy Wales, kaikille hänen kiinnitettävä, henkilökohtainen julkkis, todella intohimoisesti ilmainen ja avoin tietosanakirja, ja on hylännyt paljon henkilökohtaista voittoa tajuta, että unelma.


Aluksi Web 2.0 tuntui täydellinen kaksisuuntainen tie. Brilliant yrittäjiä jotka aidosti halusivat muuttaa maailmaa rakennetaan palveluja, että me kaikki halusimme käyttää. Heistä tuli rikas ja elämämme muuttui paremmin yhteydessä. Olimme kaikki samassa veneessä.


Nopeasti eteenpäin vain kourallinen vuosia, vaikka, ja jotain on mennyt hyvin, hyvin väärin, että erityisesti sosiaalisen sopimuksen. Meillä käyttäjät ovat pitäneet meidän puolella kaupat - velvollisuudentuntoisesti koodaus ystävämme keinotekoisesti-vuotiaiden kuvia, ja tarkistaa osoitteessa baareissa, ja kirjoittanut arvosteluja ravintoloita. Olemme peruutettu meidän sanomalehti liittymiä, ja sen sijaan viettää päivän klikkaamalla diaesityksiä "kuuluisuuksia jotka näyttävät heidän kissat" tai pakkomielteisesti seuranta trendit aiheita Twitterissä. Me olemme lakanneet ostaa


Ingen kommentarer:

Send en kommentar