søndag den 31. juli 2011

Ostaminen Electric Car

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/L2pvDowaaw0/:

Tämä guest post tapahtuu pääomasijoittaja David Cowan . David on hiljattain ostanut Nissan Leaf jälkeen menee auto-vähemmän kahden vuoden ajan.


Kun 3,5 vuotta, olen vihdoin uudelleen liittyi yhteisöön auton omistajille.


Helmi 2008 ja viime viikolla, olin auto-vähemmän . Lainasin ja vuokra-autot, otti taksin ja Zip autoja, ja joskus biked. Olen myös bummed paljon ratsastaa (kiitos paljon - tiedät kuka olet). Se oli alkanut kun takuu minun fancy Saksan kaasu guzzler päättynyt; myin juttu, ja koskaan löytänyt aikaa tehdä ostoksia noin vuoden vaihto - Kuka on aikaa Tämä ?


Tunsin paljon enemmän innoissaan mahdollisuus ajo sähköinen sedan, joka olisi vihreämpää, mahdollisesti nopeampi, yksinkertaisempi käyttää ja halvempaa polttoainetta. Tärkeintä on, etten koskaan tarvitse tappaa kymmenen minuuttia pysähtyä kaasu - Kenellä on aikaa tähän? Joten laitoin nimeni alas luettelot Tesla Model S, Fisker Karma, Nissan Leaf ja Chevy Volt, päättäessään odota rakennetaan. Kolme vuotta myöhemmin, sain puheluita Fisker, Nissan ja Chevy, ja se oli aika.


Tarkasteltuaan vaihtoehtoja ja ajo autoa, se oli aika helppo päätös ostaa Leaf varten nämä kahdeksan syistä:


1. Verrattuna muihin, Leaf saa kahdesti vaihtelevat akun: 100 mailia tai 85 mailia AC cranking. (Kytket auton sisään ja ulos lisää noin 15 sekuntia päivässä päivittäistä rutiinia, tai 5 minuuttia kuukaudessa - noin puoli käytämme aikaa klo bensiinipumppujen.)


2. Kun puhdas sähkömoottori (ei hybridi bensiini moottori) Leaf on nimbler, vähemmän hauras, ja laillista ajaa Kalifornian carpool kaistaa joten en voi ohittaa Highway 101 liikenneruuhkat - WHTFT?


3. Ajaminen sähkö-tilassa (ilman apua hybridi bensiini moottori) on ihanan rauhallinen ja tasainen (ei lähetystä). Jopa 80 mailia tunnissa kiihtyvyys on välitön ja vaikuttava.


4. Leaf ohjaa niin sujuvasti kuin Lexus, ja pienet pyörät päälle penniäkään.


5. Vain Leaf on auki, mukavia istuimia on runsaasti Pääntila edessä ja jalkatilat takana (on jos sinulla on lapsia)


6. Vain Leaf kuljettaa 5 matkustajaa (tulee jos sinulla on kolme lasta!)


7. Leaf on suurin runko, ja takaisin taitettavissa alas lisää kuormatilan.


8. Lehti maksaa 3 / 4 yhtä paljon kuin Volt, ja 1 / 3 yhtä paljon kuin Karma. Saat vähintään 7500 dollaria vuonna verohyvityksiä, tasoitti 2000dollari kustannuksella kotiin 220 voltin latausasema.



Nämä syyt selittävät, miksi Nissan Leaf nyt suurempaa kuin pakkaus. Voin kuvitella vain kolme hyvää syytä miksi sinun kannattaa ostaa jokin muista autoista:


1. Leafin puhdas sähkömoottori ei ole ongelma kahden auton perheet - on että harvinainen päivä kerran kuukaudessa, kun ajaa yli 100 mailia, voit aina ottaa kaasua guzzler sijaan (Honda Odysseys ovat mahtavia). Mutta ilman että varmistus, yhden auton kotitalouksissa löydät voltin enemmän käytännön (vaikkakin kalliita ja ahtaita).



2. Jos rakastat ajo valtava, raskas urheiluautoja, jotka istuvat matalaraajainen ja olet saanut $ 100k polttaa (kuten nämä kaverit ), niin saatat mieluummin upea muotoilu Karma. Se on ulkoasua ylellisyyttä lihas auton murinaa moottori, kuppi-istuimet, ja kaunis puu / nahka interiöörejä. (Leaf on kaikki muovia.) Sanottuani, Karma toimii kuten urheiluauto alhaisilla nopeuksilla, mutta maantiellä löysin sen suorastaan ​​hidas verrattuna Leaf. Karma käsitellään valtatie kiihtyvyys nearl


Ingen kommentarer:

Send en kommentar