fredag den 8. juli 2011

Netvibes Debytoida Tehokas sosiaali Analytics Platform for Tavaramerkit ja Agentuurit

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5rtMd8QjaaQ/:

Netvibes, joka tarjoaa sosiaalisen median mittaristot ja uutiset koostajaorganisaation merkeille ja virastoja, on debytoi uuden tehokkaan Analytics alustan tänään. Netvibes "uuden sosiaalisen Analytics ja seurantafoorumi käynnistää yksityisen beeta, mutta eivät ole käytettävissä suurelle yleisölle vasta myöhemmin tässä kuussa.


Kun me kirjoitti viime vuonna, Netvibes käynnisti Instant kojelauta, jonka avulla käyttäjät voivat syöttää avainsanan Netvibes-sivustolle vetää ylös instant kojelauta, joka automaattisesti kerää kaikki uusimmat kuvat, videot, uutiset, syötteet, hakutulokset, Twitter keskustelut ja enemmän noin, että viesti reaaliajassa. Yhtiön uutta tarjontaa, sosiaali Pack, on seuraava hintaan Instant Dashboard tuote, joka tuotemerkin haltijoiden mahdollisuuksia valvoa ja analysoida samanaikaisesti.


Alustan sosiaali Corpus tarjoaa avointa pääsyä lisätä ja valvoa, mitä lähteitä (blogit, vaikuttajia, uutissyötteitä) vetää tietoja. Plus, Netvibes ominaisuuksia sisäänrakennettu kirjaston yli 200000 alkuperäisen sisällön syötteitä ja apps valita.


Samanlaisia ​​Analytics alustoilla, kuten Radian6, Netvibes kappaleita mainitsee ja aiheita ja antaa tuotemerkit oivalluksen järkeä tämän tiedon. Foorumi tunnistamaan trendejä, tunteita, vaikuttajia ja ideat. Voit kaivaa melko syvä tietoja samoin. Esimerkiksi, ei vain Netvibes kertoa teille, kuka teidän alkuun vaikuttajana on, mutta teknologia on myös osoittavat, missä blogi vaikuttaja kirjoittaa ja mitä on Siad noin tuotemerkin tai tuotteen. Ja Netvibes tulee hetkessä luoda uuden App vain analysoitava kyseiset tiettyjä avainsanoja paljastui, että yksi vaikuttaja ja seurata niitä ajan mittaan.


Netvibes avulla voit myös asettaa erityisiä tageja seurata tiettyjä mainitsee saadaan tietyistä lähteistä. Netvibes mahdollistaa haltijoita luomaan rajattoman määrän Advanced hälytyksiä automaattisesti seurata tehokkuutta kampanjoita, brändin maineen, kilpailijoiden ja jopa laukaista toimia, kuten säätämällä kampanjabudjettien, uutiskirjeen vastausta tai vetoamalla URL. Hälytykset voidaan lähettää mihin tahansa mobiililaitteeseen reaaliajassa.


Vaikka sosiaali Pack alusta yhdistettynä Uutisten kerääjä alusta on varmasti tietotulva, se voisi olla monipuolinen työkalu tuotemerkin haltijoiden. Jo monia tunnettuja virastojen ja brändit käyttävät jo Netvibes "Enterprise-lukien Digitan, Coca-Cola, ja L'Oreal. Tietenkin yritys Dashboard ei ole halpaa. Koko sosiaalinen pakkaus ja Dashboard maksaa 15.000 dollari kojelautaan setup, sitten $ 2.000 euroa kuukaudessa.


Mutta selvästi suuret merkit ovat kuoret pois rahaa Netvibes tuotteesta. Ja yhtiö on kannattava nettotulokseen perusteella.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar