fredag den 5. august 2011

Early Look At <em>The Elder Scrolls V: Skyrim</em>

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/llPzOB6ebro/Early-Look-At-emThe-Elder-Scrolls-V-Skyrimem:

Bethesda aikoo käynnistää heidän uusin Elder Scrolls peli, Skyrim, marraskuussa, ja he ovat lopulta alkaneet ottaa huivi pois pelistä. Esikatselu at Eurogamer tarjoaa joitakin tietoja pelin torjumiseksi, UI, ja tutkia pelin maailmaa. Lainaten: "roolipelit lähettää sinulle valikoihin, enemmän kuin lähes kaikki muut lajityypin, joten on outoa, että enemmän ajatusta ei mene varastoon suunnitteluun, mutta minä leikkiä valtuudet, aseita ja esineitä keventää minun ladata käy selväksi, että Skyrim on tervetullut poikkeus. Sen sisäkkäisiä valikoita pääsee lähes yhtä sujuvasti kuin iPadille sivu pyyhkäisee, ja navigointi niitä on nopea ja puhdas. Voit valita suosikkeja, varustaa kohteita kummallakin kädellä, ja tutkia asioita tarkemmin. useammin kuin kerran minun lyhyen käsissä -on minun kiertää vastustaa etsiä vihjeen palapeli, tai lukea asiakirjan, ja se kaikki tapahtuu ilman menossa eri näytöllä tai tehdä mitään monimutkaisempia kuin wiggling tikkuja ja lyö kasvonsa painiketta. On helppo kuvitella että tällainen järjestelmä Oblivionin tai Fallout voinut ajeltu tuntia pois keskimäärin pelaajan varsinainen peli-aika. Koska se on, se säästää arvokasta sekuntia käsissäni-on, ja sekunnit ovat minun valuuttaa tänään, joten kiitos kenelle Betesdassa suunniteltu inventaario. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar