lørdag den 3. september 2011

Call Of Duty: n $ 50 vuodessa tilaus Service ennakoi Kallis Future pelaamiseen

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/wzL3b7yIGPY/:

elite_space

Maailman suurin peliyhteisö franchising on tullut yrityksille itsellensä. World of Warcraft tukee valtava halo teollisuuden kulta maanviljely ja harmaita markkinoita. Farmville ja sen hengenheimolaisten ovat osoittautuneet mikrotransaktioihin miljooniksi. Tiimien kehittäminen yksittäisiä pelejä kuten Assassins Creed tai Gears of War ovat suurempia kuin mitä monet yritykset. Joten se ei ole yllättävää, että panokset pitää saada esiin.


Call of Duty on yksi suosituimmista peleistä maailmassa, ja vaikka myydä miljoonia kopioita pelin dollaria 40-60 on todellinen tulonlähde, Activision toivoo, että heidän uusi Call of Duty Elite palvelu tuo myös juoksevien tulojen ja ralli fanikunta. Mutta se, että fanikunta hyväksyy vuosittain 50 dollaria maksu päälle itse peli?


Osa Elite palvelut ovat saatavilla ilmaiseksi, kuten mobiili-sovellukset, stat jakaminen ja analysointi, ja virallinen klaanin luomisen. Mutta maksama osuus Elite on juuri yksityiskohtaisia ​​, ja mitä se merkitsee noin uusi peli järjestys on yhtä jännittävää ja masentavaa.


Ensisijainen tehtävä on uutta sisältöä, muodossa karttoja, tilat, ja oletettavasti aseet ja luonne koristeet. Mukana on myös päivittäin referee turnausten palkintoja kuten iPads. Activision kuvattu "yhdeksän kuukautta DLC season" noin 20 sisällön osia - paljon millä tahansa mittarilla, ja ehkä enemmän kuin edes CoD fanit ovat valmiita vatsaan. Monet kehittäjät ovat jo syytetään myydä puoli pelin käynnistää ja doling ulos loput seuraavan vuoden aikana tai niin, ja vaikka boxed peli todennäköisesti riittää monille, korostaminen jälkeen-ostoista on ahdistava.


Toistaiseksi niin ennustettavissa, mutta suuremmat vaikutukset ovat mielenkiintoisempia. Valve on puhunut "pelejä palvelut", mutta niiden idea DLC on hieman vähemmän rahanahne kuin Activisions. Team Fortress 2 yhteisön ja ​​kymmeniä lisäosia he ovat tehneet eivät esimerkiksi jokainen voi seurata, mutta olet todennäköisesti löytää tyytyväisempiä peliyhteisö maailmassa. Tämä ajatus Activisionin tuo CoD käytännössä alueella Second Life tai vaihtoehtoiseen todellisuuteen pelejä kuin mikään muu. Ihmiset ovat jo hyvin tosissaan heidän "uraa" online-pelejä, mutta sosiaalinen integraatio näemme (kuten Battlefield 3: n Battlelog, edellä), tehostetun integroinnin muihin ympäristöihin, ja valtava kasvu rahaa mukana tehdä Tämä seuraavan sukupolven "isojen" pelejä hieman vakava.


Se on vähän kuin TV lisäämällä maksullisten kanavien kuten Showtime ja HBO takaisin seuraavana päivänä. Sinulla sellainen on sitouduttava siihen, ja yhteisön luotu on yhdensuuntainen arkisempi yksi ympäröivien verkkojen, mutta paljon omistettu. Mutta voi vain olla niin monta esitysajat, etenkin jos valuutta kauppa on aika. Joku rahaa on varaa ostaa kaikkia kanaville, mutta Call of Duty, WoW, Halo, ja niin kaikki laajenee tulla koko maailman elää, gamer voi vain tehdä niin paljon. Tämä suuntaus jatkuu, koska siellä on helvetin paljon rahaa se.


Pysähdymme näkemään "perinteistä" pelejä, jotka vain myydä 50 dollaria ja sitten se on siinä? Jotain on annettava, kun yritykset kuten venttiilien ja Activision on varaa tarjota enemmän rahaa (vaikka ne voivat poimia sinulta lisää myöhemmin). Nousu edullinen ladattavia pelejä XBLA ja PSN näyttää tarjoavan keskitietä. Olin odottaa tapa Lisää välillä $ 5 ja $ 20 hits kuten Braid ja Bastion, jotka eivät yritä rakentaa alustan, vain puh.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar