mandag den 26. september 2011

Kysy Slashdot: CS gradit ottaa sen työpaikkoja?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Tqduh_HACjQ/Ask-Slashdot-CS-Grads-Taking-IT-Jobs:

Nimetön lukija kirjoittaa "Olen pian-to-be gradu valmistuu julkinen yliopisto pääaineenaan tietojenkäsittelytiede - kaikkine että CS edellyttää. Tietenkin se on tullut aika aloittaa työnhaku, ja vaikka siellä on muutamia todellisia CS -tyyppinen työpaikkoja ympäri, olen huomannut, että muutamat IT työpaikkoja olisi huomattavasti helpompaa minulle henkilökohtaisesti. Mutta tämä saa minut kysymykseen (olettaen, että ne olisivat palkata minua, tietenkin) - olisi ottaa se kokemus satuttaa työllisyysnäkymät alas tien? Olisiko tuleville työnantajille nähdä, että ja vähemmän todennäköisesti palkata minua - tai kyyhkynen-reikäinen minulle siihen? "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar