lørdag den 17. september 2011

Takaisin meidän säännöllisillä Program: Posterous korottaa $ 5 miljoonaa

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/RPDYoF2YcqI/:

Screen Shot 2011-09-16 at 4.19.04 PM

Um, OH Hei, mitä kuuluu? Mikään paljon yli minun puolellani, paitsi että olin todella Diet Coke. Lisäksi kuulen, että orastava valokuvien jakamiseen App os blogging platform Posterous nostaa rahaa. Niin joo se mitä kuuluu tänne minun kaulaan TC HQ.


Pureskella tässä, jos olet sillä tuulella, jotkut todelliset Tech News, yksinkertainen blogipalveluna ja Tumblr kilpailija on juuri esittänyt 5 miljoonan dollarin B-sarjan mukaan useita lähteitä. Osallistuminen kierroksella tullaan Redpoint Ventures , tulokas Jafco Ventures ja olemassa enkeleitä.


Maanantaina Posterous uudistanut koko tuote -ja painottuvat hieman Posterous Spaces, joka - samaan tapaan kuin Google Circles - mahdollistaa poimia ja valita, ketä he jakavat erityisiä sisältöä. Toistaiseksi tuote on saanut sekoittaa vastausta käyttäjiltä.


Olen juuri menossa olettaa, että Posterous tulee käyttämään käteistä kasvattaa suunnittelutiimi, koska sitä minä yleensä kirjoittaa joka päivä nämä asiat. Tämä uusi rahoitus on lisäksi toiseen 5.140.000 dollaria siemen, enkeli ja sarja rahoitusta Y Combinator , SV Angel , Lowercase Capital , Brian Pokorny ym., jolloin yhtiön kokonaisrahoituksesta tasalla 10.140.000 dollaria.


Minä vain voisi mennä saada että Diet Coke nyt.













Yritys: Posterous

Kotisivu: posterous.com

Rahoitus: $ 5.14M



Posterous syntyi Y Combinator kesällä 2008 innovatiivinen yritys keskittyneet tekemään blogging helppoa - niin yksinkertaista kuin lähettämällä sähköpostia - ja on nyt yli 15 miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Lanseeraamalla Posterous Spaces, yhtiö tuo sen tavaramerkki yksinkertaisuus auttaa ihmisiä jakaa fiksummin intuitiivinen tietosuojahallinta jakaa valikoidusti eri ympäristöissä.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar