torsdag den 25. november 2010

Onko Menetin Gaming Mojo?

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/a9yRzCTLwOk/story01.htm:
danabnormal kirjoittaa "Yhä olen mitätöityminen minun yrittää löytää pelin haluan pelata. Pyrkiessään kiinni, olen käyttänyt minun suon standardin Dellin kannettava tietokone kaivaa aarteita olen jäänyt, kuten American McGee's Alice, Grim Fandango ja Syberia. enkä usein saada aikaa pelata pelejä, joten haluan olla mahdollisuus sukeltaa ja ulos otsikko ei tunne kuin olisin menettämässä jotain ei pelaa sitä aikaa . Mutta kun löydän otsikko haluan, teen aika. Heavy Rain on viimeinen peli, joka tarttui minua, että todellisuudessa käy minua ja sai minut haluavat suorittaa sen yhden istunnon. Olen väsynyt GTA kaavoja, kyllästyi CoDs ja ei ole reaktio aikaa ajatella minun jalkaa AOE III. Onko jo aika heitit ohjain ja eronnut itse, että pelien haluan tulevat vain kerran sininen kuu vai olen vain ole huomannut, että yksi suuri nimi, joka avaa minulle jopa uusi genre? Lords of Ultima menee OK tällä hetkellä - on jotain samaa lajia olen jäänyt? Mitkä ovat ajatuksesi? Oletteko kiinni Erityisesti genre? Oletko huomannut sitä vaikeampaa, kun saat kypsä, löytää jotain haluat pelata? "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar