fredag den 26. november 2010

Pääkirjoitus: Seuraava iPad ei 7-incher, mutta toivon sitä voitaisiin

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2010/11/26/editorial-my-next-ipad-wont-be-a-7-incher-but-i-wish-it-could/:
Kesti jonkin aikaa, mutta olen alkanut rakastua minun iPad tavalla En ole rakastanut gadget kauan. There's Something About form factor, apps, OS, että tuntuu aivan oikeassa ja saa minut tekemään niin paljon jokapäiväistä tietojenkäsittely on mahdollista. Tietenkin, se on vielä melko pieni suikale minun yleistä päivä, ja iPad ei ole edes lähellä korvaa minun laptop suurin osa työtäni, mutta olen löytää itseni yhä tehdä rento selailu, rento peli, vakava kirjoittaminen ja kyllä, jopa joitakin käsittelyssä Applen 10-tuumainen tabletti.

Mutta minulla on yksi "iso" ongelma tabletti, joka ei näytä kuin se tulee ratkaista lähiaikoina: se ei ole 7 tuumaa. Onko Apple ikinä syö sen sanat ja rakentaa pienempiä iPad vai 7-tuuman muodossa tekijä jättää loput kehittyvien tabletti markkinoilla riitelemään?

Jatka käsittelyssä Pääkirjoitus: Seuraava iPad ei 7-incher, mutta toivon sitä voitaisiin

Pääkirjoitus: Seuraava iPad ei 7-incher, mutta toivon että voisi olla alun perin ilmestynyt Engadget on ti, 26 marraskuu 2010 17:30:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar