onsdag den 9. marts 2011

Cloud pelaamista Ray Tracing

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6v4v0ABTqEs/Cloud-Gaming-With-Ray-Tracing:

Anonyymi lukija kirjoittaa: "Koska reaaliaikaista ray jäljittäminen yhdellä työpöydällä kone on edelleen liian hidas pelaamiseen, Intel on työskennellyt tutkimushankkeessa, joka asettaa työtaakka ylös pilveen nojautuen useita 32-core siruja yhdessä. Tämä mahdollistaa uusien erikoistehosteet pelejä, kuten realistinen heijastukset (esim. autojen tai laajuus kiikarikiväärillä), lasi-simulaatioita ja monen näytön valvonta-asemien. diplomityön myös lähemmin eri lähteistä latenssit että tullut relevantti pilvi-pohjainen peli lähestymistapa. "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar