fredag den 25. marts 2011

Kysy Engadget: paras ergonominen näppäimistö ja Mac?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/03/24/ask-engadget-best-ergonomic-keyboard-for-a-mac/:


Tiedämme sinulla kysymyksiä, ja jos olet tarpeeksi rohkea pyytää Maailman vastauksia, tässä pistorasiaan tehdä niin. Tällä viikolla Kysy Engadget kysymys on tulossa meille Andrew, joka ei ole kiinnostunut koskaan saada CTS. Jos etsit lähettää kyselyn oman, pudota meille rivi kysy [at] Engadget [dawt] com.


"Ostin ensimmäisen tietokoneen Apple muutama kuukausi sitten (15-tuumainen MacBook Pro) ja olen käyttänyt sitä laajasti ympäri kampusta. En antanut liian paljon huomiota aluksi, mutta näppäimistö tekee minut kehittää ranne ongelmia (mahdollisesti emi tunneli?). ranteeni on vahingoittaa niin paljon, että en voinut nukkua, koska minun ranne pysyisi nykiminen. Ostin Logitech Wave Pro, joka auttoi minun ranne ongelma paljon. Ongelma on, Logitech putoaa OS X tuki Logitech Wave lähes kaksi vuotta sitten, ja monet minun painikkeet on yhdistetty väärin.



Mikä ergonominen näppäimistö ehdotatte? Olen avoin mitään. Bluetooth on bonus joten minun ei tarvitse murehtia vastaanotin, mutta jos se heikentää suorituskykyä / nopeus näppäimistön niin en halua sitä. Kiitos! "


Tiedämme Andrew ole yksin täällä. Ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi oikeutettuja ergonominen näppäimistö vaihtoehtoja, jotka toimivat täydellisesti OS X, mutta toivottavasti on yksi tai kaksi, jotka ovat todella tehneet te ihmiset onnelliseksi. Kerro meille kommentit alla, cool?

Kysy Engadget: paras ergonominen näppäimistö ja Mac? alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 24 maaliskuu 2011 22:24:00 EST. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar