torsdag den 14. april 2011

Pääkirjoitus: Hyvä RIM, olen asiakas, enkä puku

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/04/14/editorial-dear-rim-im-your-customer-and-i-dont-wear-a-suit/:


Kuten Joanna häpeilemättä myönsi hänen toimituksellinen muutama kuukausi sitten, olin BlackBerry addikti. Olen myös 20-vuotias opiskelija / tech-head, jonka puhelin palvelee joka tarkoitukseen viestinnästä laitteen musiikkisoittimen television kaukosäätimellä. Yritin vaihtaa kylmä kalkkuna ja osti iPhone 4 elokuussa, mutta jossain päin kiitospäivä annoin ja kyytiin Verizon Bold. Olen ollut kaksinkertainen fisting lähtien - käyttäen BB lähes yksinomaan BBM, ja minun iPhone kaikelle muulle.



Nopea eteenpäin viime viikolla, kun osallistuin kokoukseen New Yorkissa Tim Stevens ja RIM toimitusjohtaja Mike Lazaridis saada uusimman astia playbook. Kuten Lazaridis demoed lukemattomia piirteitä HDMI esityksen tilassa sisäänrakennettu musiikkisoitin yhtiön kiistelty tabletti, se löi minua: yksi kysymys Olen pohtinut vuodesta tulossa todellinen tarkastella laitteeseen. Kuka se on? At Sillä hetkellä tajusin ongelman, joka on vaivaavat RIM kuin myöhään - eikä vain sen tabletin strategia, mutta sen puhelin strategiaa kokonaisuudessaan: se ei tiedä kuka sen tuotteita ja myöhemmin ei voi antaa. Olenko hullu? Lue tauon jälkeen ja kuuntele.

Jatka käsittelyssä Pääkirjoitus: Hyvä RIM, olen asiakas, enkä puku


Pääkirjoitus: Hyvä RIM, olen asiakas, enkä puku perin ilmestynyt Engadget Ma, 14 huhtikuu 2011 15:52:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar