tirsdag den 2. august 2011

Kysy Slashdot: Koodinäkymän jonka voimassaoloaika on päättynyt patentti?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zWTtG2QLffg/Ask-Slashdot-Using-Code-With-an-Expired-Patent:

kruhft kirjoittaa "Olin äskettäin tekemässä joitakin tutkimusta geneettinen ohjelmointi ja löysi kirjaston kautta blogikirjoituksen, joka näyttää olevan hyödyllinen. Tutkittuaan yli koodi ja lisenssin, huomasin, että tämä oli ensimmäinen koodinpätkä olin nähnyt, että oli suojattu patentilla, annettu 19. kesäkuuta 1990. luin että patentit kestää 20 vuotta, eli patentti että tämä koodi viittaa on päättynyt. Onko mitään keinoa minulle olla varma, että käytät tätä koodia on turvassa mitään patenttia peikko hyökkäyksiä jos päätän käyttää sitä? Olisiko kirjoittamasta koodia estävät minua loukkaa muita patentteja, että tekijä on voinut käyttöä koskevat Tällaista algoritmia? Onko koodi erittyä julkisuuteen jälkeen patentti umpeutuu? " Huomautus Chromen käyttäjät: yllä olevaa linkkiä ("Library") toimii minulle Firefoxissa, mutta ei Chromen Linux; YMMV.


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar