fredag den 30. september 2011

Googlen työntekijä Rakentaa sivusto, joka näyttää sinulle mitä Top Tech yhtiöt maksavat

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/W3nFECvRoIY/:

Screen Shot 2011-09-29 at 7.32.44 PM

Viime yönä epävirallisessa kokoontuminen tech ihmisiä, joku vertasi Silicon Valley "Las Vegas ihmisille, jotka haluavat tehdä hullu paskaa" rinnastaminen pääomasijoittajien ja enkeli sijoittajille pelaajille tapaisena.


No jos sijoittajat ovat pelaajille, ja startups ovat käsissä kortteja, mitä se tekee insinöörit? En tiedä (in Vegas analogisesti olen Hunter S. Thomson), mutta se varmasti tuntuu heille maksetaan paljon.


Yritetään sovittaa todellinen numeroita että "paljon", Google Asiakasratkaisut insinööri Gareth Jones on perustanut sivuston nimeltä TechCompanyPay , jonka avulla voit kattavasti etsiä mitä $ $ eri postions maksaa Tech raskas hitters, täynnä LinkedIn linkit ja sanoi paikkoihin, jotta voit laittaa kasvoilleen määrä.


Mukaan TechCompanyPay, Top Five Tech yritysten kannalta Moolah doled ulos, ovat Twitter: maksaa $ 120K keskimäärin Apple: maksaa $ 113k keskimäärin, LinkedIn: maksaa $ 112K keskimäärin Facebook: maksaa $ 110k keskimäärin ja Lopuksi (mikä yllätti minut) Google kello 104k.


Vuonna vastuuvapauslauseke Jones sanoo, että tiedot sivusto on "erittäin tarkka" - luultavasti käyttäen H1B kirjaa - mutta kuten useimmat asiat palkasta pitäisi luultavasti arvioitava tapauskohtaisesti. Ja incase joku oli utelias, Customer Solutions insinööri Google tekee $ 86k.














Yritys: Google

Kotisivu: google.com

Perustamispäivä: 09 heinäkuu 1998

IPO: NASDAQ: GOOG



Google tarjoaa haku-ja mainospalvelut, jotka yhdessä pyrkivät järjestämään ja ansaita rahaa maailman tiedon. Sen lisäksi hallitseva hakukone, se tarjoaa lukuisia online-työkaluja ja-alustoista, kuten: Gmail, Maps ja YouTube. Suurin osa sen Web-pohjaisia ​​tuotteita ovat ilmaisia, rahoitetaan Googlen pitkälle integroitu online-mainonnan alustoja AdWords ja AdSense. Google tukee ajatusta, että mainonnan on oltava hyvin kohdennettuja ja merkitystä käyttäjille siten tarjota heille monipuolinen tietolähde









Ingen kommentarer:

Send en kommentar