lørdag den 24. september 2011

Kysy Slashdot: Paras Copyright ehdot Thesis?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B3k3PUJvH7o/Ask-Slashdot-Best-Copyright-Terms-For-a-Thesis:

plopez joutuu hänen ensimmäinen Slashdot jättämistä tätä kysymystä, kirjoittaa: "Olen niputtamiseen MS. Aiemmin minulla on ollut ongelmia saada kopioita toisten työtä, puutteen vuoksi Tekijänoikeuslausunnot niiden tutkielma tai väitöskirja. Enpä t halua, että tapahtua minulle. Tiedän vitsi on "kukaan ei koskaan lukenut väitöksen" mutta ohut mahdollisuus on hyötyä muille en halua niitä tarvitse metsästää minua alas vapauttaa. Pohjimmiltaan Haluan sanoa: "Tekijänoikeus vapautuu niin kauan kuin tätä työtä tai otteita on oikein johtuu. Myös kaikki julkaistu otteita ei voi olla tekijänoikeuslain muiden osapuolten, eikä alkuperäinen teos kokonaisuudessaan." Onko tämä tarpeeksi hyvä? En halua rasittaa oikeutettua käyttöä työtä, mutta en myöskään halua jotkut Pirate tulossa pitkin ja varastaa sen pois julkista. Ovat julkisia tarpeeksi hyvä? Vai onko se mahdollista työ voidaan rajoittavat kaupalliset edut? Tiedän copyleftistä, mutta copyleft on perheen tekijänoikeustiedot ja olen varma kumpi sopii omalle tarkoitusta. Auttakaa. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar