lørdag den 24. september 2011

Netflix tuska on Blockbuster syntyvä

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/At0cJOvKXzU/:

Qwikster

Toimittajan huomautus: Vieras Kirjoittaja Tien Tzuo on toimitusjohtaja Zuora , tilauksen laskutus yritys. Aiemmin hän oli strategisesta kehityksestä vastaavaksi johtajaksi ja työntekijä nro 11 klo Salesforce.com.


Jo vuosia olen viittasi Netflix yhtenä loistoesimerkkejä tilaus Economy. Mutta kahden tuskaisen pitkää viikkoa, Netflix on tehnyt valtavan erehdys, rikkonut luottamuksen sen asiakkaiden ja jopa avasi oven sen muka pitkän kukisti vanhempi, Blockbuster!


Harva muistaa tämä. Netflix aloitti DVD postitse, mutta samat rajoitukset kuin vähittäiskaupan Blockbuster kokemus (esim. myöhästymismaksuja, jne.). Sitten Netflix tajusi jotain tärkeää, että muuttunut yhtiö ikuisesti. Menestys ei ollut sidottu DVD: n määrä on toimitettu. Se oli määrä asiakkaita heillä oli ja voisi pitää kiinni. Yltiöpäinen asiakasuskollisuus oli avain sen menestykseen sitten ja se on edelleen tänä päivänä.


Juuri tilaus elinkeinoministeriö on kyse: rakennus ja ansaitset pitkäaikaisia ​​asiakassuhteita. Ja asiakkaat tarvitsevat tuntevat ikään kuin he itse hallita suhdetta, ei toimittaja. Jos tarjoaja tekee yksipuolisia muutoksia suhdetta, ja hinnoittelu on iso, olet rikkonut, että suhde ja rikkoi asiakkaan luottamus. Jos et anna minulle valinta, niin se ei ole suhdetta.


Netflix tiesi tämän hinnannousu ja jako streaming ja DVD-by-mail piti olla tuhoisaa. Kuten toimittaja, et voi ottaa asiakassuhteen itsestäänselvyytenä, ja tuon juuri Netflix teki.


Netflix siirtyy myös avasi oven Lazarus (eli Blockbuster) hypätä takaisin lailliseksi pelaaja. Streaming ja DVD-by-mail $ 10/month varten Dish tilaajille ? Näyttää Blockbuster juuri opettanut Netflix voima pakkausten ja hinnoittelun tilaus Economy. He vain antoivat Netflix on 24 miljoonaa asiakasta toinen vaihtoehto.


Toki Blockbuster läheskään Netflix kannalta kirjaston otsikot, laitteiden ja saatavuus. Mutta Amazon Prime on. Vaikka kaikki on kirjallisesti Netflix väisti luodin, kello tikittää. Choice on klikkauksen päässä ja Netflix parempi olla huolissaan miten palauttamaan luottamuksen asiakkaidensa kanssa.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar