lørdag den 24. september 2011

Työkalut vs. Toys: Miksi Aikajana muuta mitään

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/REHaWO_zohk/:

scaled.Screen Shot 2011-09-23 at 1.49.32 PM

Eilen Erick ja minulla oli mielenkiintoinen keskustelu noin Facebook vs. Google + ja tulin alas puolella G +. Miksi? Koska työkalut ovat tärkeitä, lelut eivät ole. Myönnetyt Facebookin 500000000 kävijää päivässä todistaa minua väärin numeerisessa kannalta, mutta yleensä käytettävyyttä ja laatua, olen tulossa vastahakoisesti alas puolella Google Plus.


Kuten hyvin tiedätte, Facebook voitti Internet sen App ominaisuuksia ja uusia aikajana ominaisuus, näkymän tietojen tarjoaa eräänlaisen aikakoneen kaukaiseen menneisyyteen. Näin kuvia minun lapsiasi vuotta sitten, heidän kasvonsa implike ja paljon Natal kuin ne ovat nyt. Se oli upea tunne, mutta se kesti ehkä vartin. Nyt Facebook näyttää minulle listan asioita, joita tapahtui vuodesta synnyin, melko vaikuttava saavutus antaa vietin kaksi kolmasosaa elämääni ilman Internet.


Google Plus, toisaalta, käyttöön parannettu Hang-out. Jätä se Google puhaltaa sen wad tuottavuuteen ohjelmistoja. Vaikka pidän arvo Google Plus kyseenalainen parhaimmillaan, luulen ripustaa-out on erinomainen työkalu ja varsin häiritsevää. Huone, että voin käyttää jakaa luonnoksia, asiakirjoja ja kuvia? Ilman ladata WebEx tai GotoMyPC muu roska näytön jakaminen app? Se maailma Haluan elää tuumaa


Pidän Googlen työkaluja. Ne ovat hyviä ja vahvoja ja hyödyllisiä. Google Wave on suuri (kun se kesti) ja Hang-out ovat hyvin tech ihmiset, jotka haluavat toimia yhdessä. Heidän tavoitteenaan on tasainen eroosiota kitkaa Googlen mainos tuote-ja Internet ja he tekevät sitä kautta vapauttamaan työkalut Google ohjelmoijat haluavat käyttää itse.


Facebook, toisaalta, etsii taika laukaista joka tekee kaikki ne silmämunat maksavia asiakkaita. Zynga näyttää ratkaisseet joitakin arvoituksen myymällä sosiaalinen pelejä, mutta päästämällä Aikajana Facebook on selvästi päättänyt minun arvokasta sisältöä he jo ovat - kuvia, toiveitasi, ja teidän suosituksia. Se, että voin nyt upottaa RDIO kappaleita päälle minun aikajana on hyvin kuvaava: lisätä musiikin ominaisuus ja sinulla musiikkikauppa kilpaileville iTunes.


Tämä on työkaluja vs. leluja. Google antaa sinulle työkalut työskennellä tiedot talouteen ja samalla Facebook antaa sinulle leluja pelata sitä. En ole varma mitä parempi.


Olen tullut haudata Google Plus ja Facebook, eikä kehua niitä. Molemmat palvelut ovat pohjimmiltaan aika nieluja suunniteltu molemmissa tapauksissa aivohalvaus sielut tuhansia yksinäisiä ihmisiä. Käytän niitä molempia, on varma, mutta ne muuttuvat mitään näitä lisäyksiä? Ovatko ne parannamme paljon elämässä?


Fanit Neil Postman tunnistaa hieman kimakkuus äänessäni ja minusta se on perusteltua. Aivan kuten television ohjata mielemme kaksi vuosikymmentä sitten, one-to-one media ohjaus mielemme alussa 21. vuosisadalla. Se vie muutaman sukupolven meille tulevat immuuneiksi Sirenin kutsua sosiaalisen median ja sitten tekniikka on muuttunut.


On tietty alueellisuuden oluenpanosta G + / FB sodat nyt ja pelkään, että pian se syövyttäväksi kuin Android / iPhone taistelee että kuoppa veli veljeä vastaan ​​ja isä vastaan ​​poika. En sano, olen erityisen varovainen kuka voittaa täällä - Voisin ottaa tai jättää molemmat palvelut ja kumpikaan ei ole tarjonnut minulle mitään muuta kuin vaikuttava lista ihmisiä joiden kanssa voin olla vuorovaikutuksessa. Kiitän sekä näiden palvelujen että mahdollisuus, varmasti, mutta uskon, olen puhunut ehkä 100 ihmistä minun sosiaaliseen ryhmään verkossa ja vielä harvempi tosielämässä. Vuonna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar