lørdag den 8. oktober 2011

Apua Scout kiinnittää Rahoitus Tuo Edullista Email Collaboration ja tukea startups

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/R9V5XfA-Ufg/:

hslogo-white-320x110

Valmistuttuaan TechStars Boston tänä keväänä, Brightwurks , käynnistyksen joka tekee web-pohjainen tuottavuutta työkalut korostaa asiakaspalvelua, lanseerasi uuden tuotteen nimeltä Help Scout että tavoitteena on tuoda laatua sähköposti yhteistyötä ja tukea pienyrityksiä.


Ongelma käynnistyksen toivoo käsitellä, koska Brightwurks Co-perustaja ja toimitusjohtaja Nick Francis näkee, on, että vaikka suurin osa yrityksistä katsoo, että hyvä asiakaspalvelu on kriittiset niiden liiketoiminnan Webissä, useimmat eivät edelleenkään vuorovaikutuksessa asiakkaita tehokkaasti. Osa ongelmaa on, että nykyiset ratkaisut asiakassuhteet tarjoavat käyttäjäkokemuksen, joka on automatisoitua ja luonnostaan ​​persoonaton.


Lisäksi asiakaspalvelu markkinoilla on kasvava kuilu, Francis sanoo, välillä sähköpostin ja neuvontapisteet. Ratkaisut, kuten Zendesk ja Assistly (jälkimmäinen on nyt osa Salesforce) päätyvät liian laaja ja monimutkainen pienyrityksille integroida. Se ei ole järkevää 10 hengen käynnistyksen tai online vähittäiskauppias käyttää help desk, esimerkiksi silloin, kun joukkue vain haluaa helpon tavan skaalata sähköpostituki.


Kuten tunnettua pelaajat kuten Salesforce ja NetSuite tavoite yrityksen Help Scout aikoo leikata melua ja keskittyä yksi asia joka online-liiketoiminnan tarpeisiin: sähköpostituki. "Keskittyminen yhdelle alueelle voimme tehdä yksi asia todella hyvin ja on monipuolinen siellä, toisin kuin tarjoamalla 50 eri ominaisuuksia, jotka vain johtavat monimutkainen ja keskinkertainen yleistä käyttäjäkokemusta", Brightwurks toimitusjohtaja sanoi.


Siten ohje Scout on menossa Help Desk-CRM hybridi (jotka pian synkronoida CRM ratkaisu yrityksesi on jo käynnissä), suunniteltu tahansa joukkueen kahden tai useamman, että tarvitsee jakaa sähköpostiisi, pitää kaikki samassa sivu, ja tarjoaa asiakkailleen yksilöllisiä ja laadukkaita asiakastukeen.


Mukaan Francis, 27 prosenttia lähettämät sähköpostiviestit asiakkaiden verkkokauppojen vastataan väärin, ja useimmiten se on seurausta agentti on tunne asiakkaan. Tämän ongelman ratkaisemiseksi tunne, Help Scout mahdollistaa tekijöille nähdä jokaisesta keskustelusta, mitä on koskaan tapahtunut asiakkaan kanssa yhdessä julkisen profiilin kyseisen asiakkaan koottu tietoa sosiaalisten verkostojen jne. (samanlainen kuin mitä Rapportive ei joukkueille.)


Sähköpostit Auta Scout näyttää yksi-vastaan-yksi sähköpostiosoite viestiketjut, koska ne todella tulevat todellinen henkilö henkilökohtaisen allekirjoituksen - pidä kirjeenvaihto voisi saada help desk. Mitä enemmän, asiakkaalle, Help Scout on näkymätön, he eivät tarvitse kirjautua tilille tai käydä läpi monimutkainen prosessi puhua todellisen henkilön.


Siitä, miten se toimii? Apua Scout on yhteensopiva minkä tahansa sähköpostiosoitteeseen, käynnistyksen yksinkertaisesti antaa liiketoiminnan ainutlaatuinen email alias, jonka se voi lähettää kopiot kaikki saapuvat sähköpostit. Tämä saa kopioida Ohjeet Scout, ja yritykset voivat sitten perustaa oman lähtevän postin palvelimen tai käyttää Apua Scout n lähettämiseen vastausta. Yleensä asennus kestää noin 4 minuuttia, Francis kertoo, mikä antaa sille hieman pulassa yli suuria toimijoita tilaan, mikä edellyttää usein viikon räätälöintiä.



Kaikille yrityksille, hyvä asiakaspalvelu on välttämätöntä, mutta koska se voi olla aikaa vievää ja monimutkaista hallita, siellä vallitseva tunne, että ROI on marginaalinen. He sen sijaan kääntyvät web-pohjainen ja pilvipalveluihin automatisoida ja tehdä CRM helpompi käsitellä, ja toiveet enemmän tuottoa aikaa ja energiaa sijoittanut.


Kautta linjan, yritykset investoivat enemmän ja enemmän online asiakaspalveluumme (Salesforce hankittu Assistly hintaan € 5


Ingen kommentarer:

Send en kommentar