fredag den 17. december 2010

Jälleenmyyjät Dread Puhelin heiluttavan Ostajat

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nYndFxFzH3M/story01.htm:
Ponca City kirjoittaa "WSJ kertoo, että viime aikoihin asti, jälleenmyyjät voi kohtuudella olettaa, että jos he vain houkutellaan ostajat huomioon myymälöissä Houkuttelemalla erikoisuuksia, asiakkaille voidaan houkutteli ostamaan kannattavammaksi kamaa myös. Mutta nyt, markkinoijien tulee kamppailemaan ostajat, jotka voivat käyttää älypuhelinta sisällä myymälöissä tarkistaa erikoisuuksia ovat todella niin erikoista. "jälleenmyyjän saama etu on heikentynyt", sanoo analyytikko Greg Girard, lisäten, että noin 45% asiakkaista on älypuhelimissa oli käyttänyt niitä tehdä due diligence varaston hintoja. " seinien tallentaa ovat huokoisia. " Vaikka verkkokaupassa avainhenkilöt julkisesti tervetullut hinta avoin maailma, vähittäiskaupan asiantuntijat eivät odota kaikkien ketjujen mitata jopa ankara tuomio matkaviestinnän hintavertailuja, ja joidenkin tulee löytää uusia tapoja selviytyä. "Vain pari jälleenmyyjien voi olla alimman hinnan peli, sanoo Noam Paransky. "Tämä on menossa nopeuttaa kuolema vähittäiskauppiaita, jotka eivät ole myöskään kilpailukykyistä hinnoittelua tai standout tallentaa kokemus."

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar