fredag den 17. december 2010

Kysy Engadget: paras lateksia hiiri ja näppäimistö ratkaisu?

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2010/12/16/ask-engadget-best-latex-free-mouse-and-keyboard-solution/:
Tiedämme sinulla kysymyksiä, ja jos olet tarpeeksi rohkea pyytää Maailman vastauksia, tässä pistorasiaan tehdä niin. Tällä viikolla Kysy Engadget kysymys on tulossa meille Cris, joka ei näytä löytävän lateksia hiiri, että hän tarvitsee ehkäistäkseen allergisia reaktioita. Jos etsit lähettää kyselyn oman, pudota meille rivi kysy [at] Engadget [dawt] com.
"Olen töissä toimistoympäristössä kymmenen tuntia päivässä tietokoneen ääressä, jossa oikea käteni suurimman osan on aika minun langaton Microsoft IntelliMouse Explorer 2.0. Se hiiri Olen rakastanut, mutta siellä kysymys. Olen huomannut että olen allerginen lateksia käytetään hiirellä. Vaikka en ole ollut kova aika löytää virkaa verkossa ihmiset valittavat samaa ongelmaa, minulla on ollut hyvin vaikea löytää ratkaisua. Tarvitsen lateksittomalla hiiri, mieluiten samanlaisia piirteitä Intellimouse rakastan niin paljon. Se on helppo löytää monia asioita lateksia lajike, ilmeisesti hiiret eivät tähän ryhmään. Kiitos! "
Joten mitään ehdotuksia Cris? Varsin harvat ihmiset ovat allergisia lateksikumia, ja se raja mahdotonta uskoa, että mitään lateksia hiiri elää maailmassa täynnä vaihtoehtoja. Jos olet onnistunut paljastamaan helmi, joka sopii laskun (tai erityisesti näppäimistö, kun olemme asiasta), vihjaista kommentteja alla.

Kysy Engadget: paras lateksia hiiri ja näppäimistö ratkaisu? alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 16 joulukuu 2010 22:39:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar