torsdag den 23. december 2010

Tutkitaan Indie Game hinnoittelu

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7FrA72gj88Y/story01.htm:
Koska toinen Humble Indie Bundle kukoistaa, ottanut yli 1,5 miljoonaa dollaria maksaa-mitä-te-want myynti, opposable Thumbs blogi on ottanut tarkastella indie peli hinnoittelu yleensä yrittää selvittää, miten alhainen hinta pistettä ja usein myynti vaikuttaa niiden suosio valtameri 60 dollaria myyntihittejä. Lainaten: "... lyhyellä aikavälillä myynti on hyvä asia. He tuovat lisää myyntiä, enemmän tuloja ja laajentaa ulottumattomissa pelejä, jotka usein ovat hyvin vähän kaupan tukea takanaan, jos sellainen on. Niille pelejä, saada on etusivulla Steam on erittäin tärkeää, laitat sen edessä valtava yleisö pelaajia. Mutta mitkä ovat pitkän aikavälin vaikutukset? Jos useimmat pelaajat ostavat näitä pelejä huomattavasti alennettuun hintaan, miten se vaikuttaa käsitys indie pelejä suuri? Se ei ole helppo vastata, etenkin kun ottaa huomioon miten suhteellisen uusi myynti on, mikä on vaikea arvioida niiden pitkän aikavälin vaikutuksia. Mutta on selvää, että he jokseenkin kaksiteräinen miekka. Altistuminen on hyvä, mutta hintojen lasku ei ole. "Milloin se tulee käsitys, syvä alennus saa ihmiset pelaavat peliä, että [he] eivät pelata toisin, ja mielestäni on sekä myönteisiä että kielteisiä vaikutuksia," [2D Boy yhteistyöhön perustaja Ron Carmel] kertoi Ars. "negatiivinen on, että jos olen valmis maksamaan 5 dollaria, mutta ei 20 dollaria, en luultavasti halua pelata tätä peliä paljon, joten ehkä en ole niin innostunut siitä, kun olen pelata ja ehkä ajaa alas keskimäärin arvostusta pelin. "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar