lørdag den 19. marts 2011

DirectX "saada tavalla" PC Game Graphics, sanoo AMD

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/I3lbZ4zHiac/DirectX-Getting-In-the-Way-of-PC-Game-Graphics-Says-AMD:

Bit-tech äskettäin puhui Richard Huddy, maailmanlaajuinen kehittäjä suhteet manageri AMD: n GPU-alue, puute herättää suuria eroja välillä PC-pelin grafiikat ja konsolipeli grafiikkaa, vaikka laitteisto ero. Lainaten: "Meillä on usein vähintään kymmenen kertaa niin paljon hevosvoimia kuin Xbox 360 tai PS3 high-end-näytönohjain, mutta se on hyvin selvää, että pelit eivät näytä kymmenen kertaa yhtä hyvä. Merkittävässä määrin, Tämä johtuu siitä, tavalla tai toisella, hyvästä syystä ja huonoja - enimmäkseen hyvää, DirectX on saada tavalla. " Huddy kertoo, että yksi yleisimmistä pyytää hän saa pelin kehittäjät on: "Tee API mene pois." "Olen varmasti kuullut tämän olen keskusteluja pelien kehittäjille," hän sanoo, "ja kai se oli todella ensisijainen valitus Larrabee kehittäjille - ei laitteisto, joka oli kuuma ja hidas ja unimpressive, mutta ohjelmisto - voisivat on yhteensä valvoa kone, joka on mitä parasta pelien kehittäjät haluavat. Antamalla pääset laitteistoasi erittäin alhaisella tasolla, annat pelien kehittäjille mahdollisuuden innovoida, ja se aikoo painostaa Microsoft - epäilemättä ollenkaan. "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar