Meillä oli varmasti jonkin verran valituksia Chevrolet Volt , kuten keskinkertainen valtatie mittarilukema , mutta ylivoimaisesti se, että 41.000 dollaria MSRP pitää sitä olemasta todellinen haastaja massa hyväksymistä. Nyt olemme kuulemistilaisuudessa huhuja, että GM pohtii alas-koon auton akut yrittää pudottaa, että hinnasta. Akku on ylivoimaisesti kallein yksittäinen komponentti autossa ja ajatus on, että vähentäminen puhdasta EV alue on vain 20 km (alas nykyisestä 30-50) voisi olla mahtava 10.000 dollaria vähentää kustannuksia. Se tarkoittaisi ostajat upottava kaasusäiliö hieman aiemmin, mutta on kevyempi omalle pankkitililleen - ainakin alussa.
GM etsii tarjota edullisempia, lyhyemmän kantaman voltin? alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 10 maaliskuu 2011 21:48:00 EST. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .
Permalink | | Lähetä | Kommentit
Ingen kommentarer:
Send en kommentar