fredag den 11. marts 2011

Kysy Slashdot: Data-ainoa puhelin, Voice Over WiFi?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fnCmZCUIHDo/Ask-Slashdot-Data-Only-Phone-Voice-Over-WiFi:

enFi kirjoittaa "Haluan korvaamaan yksi ISP (only!) tietojen (only!), ja käyttää sitä minun älypuhelimen ja tietokoneen, ja kunnes ne kiinni, haluan olla haittaa muulle maailmalle - vielä antaa heille soittaa puhelinnumeroon. (Me kaikki haluamme, eikö?) olen useimmissa tapa on: minun on tarkoitus saada selkeä Spot (niiden 4G WiMAX kattavuus on hyvä minulle) käyttää minun auki Nexus S (joka aina vain käyttää WiFi). saatoin vain käyttää Skypeä ja Online numero, mutta puheet Sipdroid + pbxes.org + GV ja äskettäin Google Voice / SIP artikkeli antaa minulle usko, että olen vain alkanut selvittää sotku palvelujen ja vaihtoehtoja. Onko hyvä (puhumattakaan paras) tapa tehdä tämä? "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar