fredag den 11. marts 2011

<em>Doom</em> Luoja sanoo Direct3D on nyt parempi kuin OpenGL

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZA2IfPJKQzM/emDoomem-Creator-Says-Direct3D-Is-Now-Better-Than-OpenGL:

arcticstoat kirjoittaa "räiskintäpeli kummisetä ja OpenGL intoilija John Carmack on paljastanut, että hän nyt haluaa Direct3D OpenGL sanomalla, että" inertia "on pääsyy siihen, miksi id Software on juuttunut cross-platform 3D API vuotta. Eräässä haastattelussa, co-perustaja id Software sanoi, "Olen itse sitä mieltä, että Direct3D on hieman paremmin API tänään." Hän lisäsi, "Microsoft oli rohkeutta jatkaa tekee merkittäviä ristiriidassa muutoksia parantaakseen API, kun taas OpenGL on pidätellyt yhteensopivuus ongelmia. Direct3D käsittelee monisäietekniikan paremmin, ja uudemmat versiot hallinnoida valtion paremmin."


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar