fredag den 11. marts 2011

Mitä Data Mining Yritykset tiedä sinusta

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PGWkOQM3md0/What-Data-Mining-Firms-Know-About-You:

storagedude kirjoittaa "Aika kirjailija Joel Stein vietti kolme kuukautta oppiminen mitä tietoja kaivosyhtiöt tietää hänestä. Saatuaan kaikki yritykset olivat profiloitu hänestä (osa siitä virheellisiä) - henkilötunnus, ikä, siviilisääty, uskonto, tulot, velat, etuja, selailu ja menojen tottumukset - hän oli yllättävä reaktio: itsetyytyväisyyteen. "... kumma, sitä enemmän olen oppinut data mining, vähemmän huolissaan olin. Toki olin yllättynyt siitä, että kaikki nämä yritykset ovat todella pitää pysyvästi tiedostoja minulle. Mutta en usko, että he tekevät mitä tahansa heidän kanssaan, että ei minua haittaa. Olisi suojaa herkille ryhmille, ja hallituksen täytäntöön poisjäänti olisi suuri vastuu. Olen kuitenkin melko varma, että , kuten minä, useimmat ihmiset eivät käytä tätä mahdollisuutta. ihmiset, jotka todella löytää Mainosvalintojen sivu - ja näitä on kansan aika huomioon yksityisyyden - vain 1 8 pyytää jättäytyä seurataan. levätä, ilmeisesti, vain haluavat lukea yksityisyyden suojaa koskevat säännökset. "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar