lørdag den 30. juli 2011

Miten helvettiä tämä on minun vikani?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BNZJP5Ec-yo/:

Olette varmaankin kuulleet Airbnb fiasko - kopioitavan # ransackgate joidenkin - joka on ollut räjähtänyt parin viime päivän aikana. Jos et ole perehtynyt tarina, ensin peitti sen täällä , ja siellä on joitakin terrific Lähtömateriaali nainen kotiin oli penkoivat ja ryöstettiin täällä ja täällä .


Tänään Y Combinator perustaja (ja Airbnb sijoittaja) Paul Graham kirjoitti tästä :



Olen juuri oppinut enemmän tästä tilanteesta, ja se osoittautuu Airbnb on tarjonnut korjata sen, alusta alkaen. Alusta alkaen he tarjoutui maksamaan saada hänet uusi paikka ja uusia juttuja, ja tehdä mitä ikinä hän halusi.


Tarina Arrington kirjoitti eilen Airbnb ei tarjoutuu auttamaan oli paskapuhetta. Hän kysyi yrityksen tiedottaja mitä Airbnb teki auttaa häntä. Tiedottaja, joka oli ollut kertonut asianajajia, ettei hän voinut mennä yksityiskohtiin siitä, että koska ennakkotapausta sanoi "En voi kommentoida." Joten Arrington, tyypilliseen Arrington muoti sanoi "No, ellet minua aion kirjoittaa, että et halua tehdä mitään hänen puolestaan. "Ja hän teki. Todellakaan ole cool.

Olen keskustellut Airbnb kaverit ja he ovat jo tehneet kaikkensa voisi tehdä auttaakseen tämän naisen.


Vaikka et usko, että he ovat mukavia tyyppejä (joita he ovat muun miellyttävällä kaikki ihmiset olemme rahoittama), luuletko tosiaan että he ovat niin tyhmiä että he eivät ymmärrä, se ei kannata huonoa PR Säästä rahaa ja vaivaa tähän tilanteeseen?



Muutamia ajatuksia:


1. Mitä helvettiä?


2. Airbnb n Christopher Lukezic kertoi keskiviikkona, että yhtiö ei ollut vastuussa EJ tappioita, että he ovat vain palvelun vastaamaan ihmisiä ja että he auttoivat poliisia löytämään ihmisiä, jotka eivät tätä. Tämä oli ennätys, ja se oli puhelu me sähköpostitse noin ensin. En ottanut häntä yllättänyt. Ja luin tämän takaisin hänelle ennen olen lähetetty.


3. Paul Graham sanoo sen sijaan "tiedottaja, joka oli ollut kertonut asianajajia, ettei hän voinut mennä yksityiskohtiin siitä, että koska ennakkotapausta sanoi" En voi kommentoida. "Joten Arrington, tyypilliseen Arrington muoti sanoi" No, ellet kerro aion kirjoittaa, että et halua tehdä mitään hänen puolestaan. "Ja hän teki. Todellakaan ole cool.


Se on vale. Mitä hän sanoi on mitä kirjoitin ei. 2 edellä, ja mikä oli alkuperäinen viesti.


4. Julkaisemisen jälkeen, että Postin Airbnb Brian Chesky soitti minulle ja minä päivitetty jälkeisen kommenttiensa kanssa mainita, että siellä oli joitakin väärinkäsityksiä. Olen retweeted että oli tärkeä päivitys, ja lisäsi rohkea header at tolpan mainita päivityksen.


5. Sitten lisätään toisen päivityksen, sähköpostia Lukezic. Ja toinen päivitys osoittaa vieras Post by Chesky asiasta. On järjetöntä ajatella, että minä keksin lausuntoja, Lukezic teki minulle ensimmäinen haastattelu. Se ei ollut edes oikeastaan ​​merkitystä tarinan.


6. Chesky toistuvasti kiitti minua päivityksistä sähköpostitse ja puhelimitse. Jos Lukezic haluaa julkisesti kutsua minua valehtelijaksi, hänen pitäisi tehdä niin suoraan.


7. Olen nähnyt juuri tämän käyttäytymistä ennen kanssa Scamville juttuja pari vuotta sitten.


Todellinen ongelma tässä ei ole mikään mixup vuonna yhtei


Ingen kommentarer:

Send en kommentar