mandag den 12. september 2011

Growing Up Geek: Billy Steele

Mielenkiintoisia uutisia url:http://www.engadget.com/2011/09/12/growing-up-geek-billy-steele/:

Tervetuloa Growing Up Geek , jatkuva toiminto, jossa me katsomaan takaisin meidän nuoriso ja kertoa tarinoita kasvamassa nörtit, että olemme. Tänään meillä on ikioma avustava toimittaja, Billy Steele .




Katso että dapper nuorukaiselta oikeassa? Et ikinä usko joku pukeutuneena että goofily lapsena kasvaisi jopa olla tech blogger, nyt sinä? Se on totta - ja en ole koskaan ajatellut niin joko - mutta kuten olisin tullut selvittää, minun epäsovinnainen lapsuuden auttaisi muokkaamaan minun nörtti tietoisten useammalla kuin yhdellä tavalla. Kaikki alkaa siitä, että minut kasvatettiin minun isovanhemmat, joka oli mahtava, mutta yleensä siitä, että olin ainakin vuoden jäljessä kaikilla suosittu vehkeet. Tämä merkitsi myös sitä, että minun oli pakko pitää kiinni asioita hieman pidempi, joten kun ystäväni olivat urheilupalvelut "N64, olin vielä Rockin 'Contra NES: (ei häpeä).



Otan askeleen takaisin hetkeksi. Oma ensikosketus teknologiaan ainetta oli korkea-mittarilukema Atari on äitini luona. Hän oli koko kirjaston pelejä, mutta vain kaksi, että minä välittänyt olivat Frogger ja Grand Prix. Pari vuotta myöhemmin, kun olen saanut, että himoittu OG Nintendo, olen säilynyt jatkuvasti ruokavaliota Excitebike, Bases Loaded ja Tecmo Super Bowl. Pelattuaan kunnes en voinut nähdä suoraan - useaan otteeseen niin alkeis-poika - olen voinut koota kourallinen voittamaton vuodenaikoina Amerikan joukkue Dallas Cowboys. Olen nyt ottanut ahdingosta Panthers "fani, mutta minä eksyä.

Jatka lukemista Growing Up Geek: Billy Steele


Growing Up Geek: Billy Steele perin ilmestynyt Engadget Ma, 12 syyskuu 2011 16:05:00 EDT. Tutustu käyttöoikeusehtoihin syötteitä .



Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar