mandag den 12. september 2011

Raportti: Groupon kasvatti liikevaihto 13% elokuussa kasvoi 2% marketshare

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/54RfLn-RqmQ/:

Screen Shot 2011-09-11 at 10.55.44 PM

Vuonna kertomusten perusteella, että yhtiö peruuttaa sen sijoittaja roadshow ja siirtää sen IPO , Päivän tarjoukset kerääjä Yipit on joitakin myönteisiä tietoa Groupon n lentoradan elokuussa, että se oli banneri kuukauden tuloja viisas.


Päivän tarjoukset edelläkävijä kasvoi 13% viimeisen kuukauden aikana kesällä, kasvattaa tuloja 120700000 dollaria vuodesta +106.000.000dollari heinäkuussa.


Kasvu jakautuu symboloi 10% nousu määrä Groupons myytyjen paljon ja 5% kasvu keskimäärin Groupon hinta sekä korotukset kompensoi laskua kauppojen juoksi Groupon.


Groupon lomille, Groupon n orastavan matkatarjouksia tuote, jota tuetaan yhtiön myynnin osuus 9.600.000 dollaria tuloja elokuussa verrattuna 5.700.000 dollaria heinäkuussa. 3900000 dollaria Groupon Getaways ero oli 27% Groupon yleisen kasvun kuukausi.


Mukaan Yipit data, joka on peräisin seuranta yli 30K päivän tarjous tarjoaa elokuussa, Groupon n kaksinumeroista liikevaihdon kasvu oli jyrkässä ristiriidassa kilpailija LivingSocial , jonka liikevaihto pieneni jo toisena kuukautena peräkkäin.


LivingSocial liikevaihto oli elokuussa 45.100.000 dollaria eli 3% laskevan 46400000dollari heinäkuussa. Tämä lasku voisi jakaa 6% lasku määrä tositteiden myytyjen käsitellä ja 1%: n lasku keskimääräinen hinta per kuponki. LivingSocial ei kuitenkaan lisätä kauppojen se juoksi 4%.


Liikevaihto Päivän tarjoukset teollisuus kokonaisuudessaan kasvoi 9% elokuussa, arviolta 209000000dollari heinäkuussa 228.000.000dollari.


Yipit laatimassa selvityksessä arvioidaan, että Groupon yleinen markkinaosuus viimeisen kuukauden aikana kasvoi 53% ja LivingSocial n arvioitu markkinaosuus laski 20%, Groupon saamassa 2% 51% osuuden heinäkuussa taas LivingSocial laski saman verran sen 22% osuuden saman kuukauden aikana.




Voit lukea koko raportin alla.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar