Vuonna kertomusten perusteella, että yhtiö peruuttaa sen sijoittaja roadshow ja siirtää sen IPO , Päivän tarjoukset kerääjä Yipit on joitakin myönteisiä tietoa Groupon n lentoradan elokuussa, että se oli banneri kuukauden tuloja viisas.
Päivän tarjoukset edelläkävijä kasvoi 13% viimeisen kuukauden aikana kesällä, kasvattaa tuloja 120700000 dollaria vuodesta +106.000.000dollari heinäkuussa.
Kasvu jakautuu symboloi 10% nousu määrä Groupons myytyjen paljon ja 5% kasvu keskimäärin Groupon hinta sekä korotukset kompensoi laskua kauppojen juoksi Groupon.
Groupon lomille, Groupon n orastavan matkatarjouksia tuote, jota tuetaan yhtiön myynnin osuus 9.600.000 dollaria tuloja elokuussa verrattuna 5.700.000 dollaria heinäkuussa. 3900000 dollaria Groupon Getaways ero oli 27% Groupon yleisen kasvun kuukausi.
Mukaan Yipit data, joka on peräisin seuranta yli 30K päivän tarjous tarjoaa elokuussa, Groupon n kaksinumeroista liikevaihdon kasvu oli jyrkässä ristiriidassa kilpailija LivingSocial , jonka liikevaihto pieneni jo toisena kuukautena peräkkäin.
LivingSocial liikevaihto oli elokuussa 45.100.000 dollaria eli 3% laskevan 46400000dollari heinäkuussa. Tämä lasku voisi jakaa 6% lasku määrä tositteiden myytyjen käsitellä ja 1%: n lasku keskimääräinen hinta per kuponki. LivingSocial ei kuitenkaan lisätä kauppojen se juoksi 4%.
Liikevaihto Päivän tarjoukset teollisuus kokonaisuudessaan kasvoi 9% elokuussa, arviolta 209000000dollari heinäkuussa 228.000.000dollari.
Yipit laatimassa selvityksessä arvioidaan, että Groupon yleinen markkinaosuus viimeisen kuukauden aikana kasvoi 53% ja LivingSocial n arvioitu markkinaosuus laski 20%, Groupon saamassa 2% 51% osuuden heinäkuussa taas LivingSocial laski saman verran sen 22% osuuden saman kuukauden aikana.
Voit lukea koko raportin alla.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar