lørdag den 10. september 2011

Inside Austin Capital Factory 2011 Demo Day

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/da_yOYdJ02I/:

Capital-Factory

Toimittajan huomautus: Jacob on Venture liitettävän Shasta Ventures . Ennen siirtymistään Shasta, Jacob työskenteli Microsoftin BizSpark ohjelma ja oli "business kaveri" at VentureBeat. Seuraa @ Jacob Twitterissä täällä .


Se oli aivan täydellinen päivä Austin menneenä keskiviikkona lauhkea ja reipas 89 astetta. Sellainen päivä, että tuntui kypsä kanssa mahdollisuuksia. Austin Startup yhteisön gathered massoittain yliopiston Texas kuulla leirintäpaikkojen viidestä yritysten debytoi ulos Capital Factory , Austin kesä käynnistyksen kiihdytin. Vibe oli optimistinen, ja täynnä energiaa.


Käynnistys yhteisö Austin menee hyvin, jos tapaus oli viitteitä (iltapäivän istuntoon näimme myös demoja 15 parhaimmille ja lahjakkaimmille Austin yleistä). Vaikka verrattain pieni vieressä Silicon Valley tai New York, "Silicon Hills" on yksi tiukaksi ja yhteistyöhön kaikkien olen kokenut.


Tässä on vilkaista kunkin viiden 2011 Capital Factory yritykset. Näimme hyvin kiillotettu esityksiä ja yhteinen teema yritystä työskentelee todella suuri mahdollisuus, mutta keskittyen aluksi verticals jossa he pystyivät osoittamaan pitoa ja aikaistamaan edistystä. Mielestäni tämä on (hyvä) artefakti Austin pragmatismin, ja sen vahvuus markkinointi, myynti ja liiketoiminnan kehittäminen.


StoryMix Media perusti aviomies ja vaimo joukkue Ariane ja Mike Fisher, StoryMix Media lopulta tekee kaikki ne lyhyet videot ampua iPhonen ja Flip kamerat hyödyllisiä. Se on tavallaan kuin Animoto videon.


Kun oma backend Auto-edit-ja muuntelemattomilla teknologia, StoryMix avulla voit helposti luoda, julkaista ja jakaa lyhyitä videoita perheen, ystävien ja Facebook. Kun Color-esque lähestymistapaa tulevissa iPhone App, he tekevät ihmisille helpoksi samassa tilaisuudessa, kuten häät, ottaa videoita ja ladata ne pilvi-pohjainen Dashboard joka voidaan yhteisöllisesti organisoitu yhdeksi yhtenäisen video ja julkaistiin Facebook merkitä kaikki ystäväsi heidän noloa pöytä-tanssi hetkiä.


Esimerkiksi videot näimme näytti hyvältä. Yhtiö keskittyy ensin häät markkinoilla, mikä on itsestään selvä valinta. Yhtiö kertoi, että alle kolmasosa kaikista häät ovat videokuvaukseen, vaikka lukemattomat miljardit , joita muuten käytetään tilaisuudessa.


Kritiikki: Vaikka he keskittyvät kohdistaminen yhteen vertikaalisen saavuttaen kannattavuutta ja nostaa enkeli rahaa polttoaineen asiakashankintaan markkinointi Kaiken kaikkiaan tämä on puhtaasti kuluttaja pelata missä haluat ehdoton puuttuminen kitkaa ja haluat rohkaista off-label käytön tapauksissa ja luovuutta. Heidän alkaen tuote on hinnoiteltu 99 dollaria. Niiden pitäisi freemium malli saada niin monille käyttäjille kuin mahdollista ja myöhemmin ansaita rahaa premium palvelu (katso: Animoto).


Helpjuice päivittää automaattisesti yrityksesi ohjesivu. Perustaja Emil Hajiric on 18 vuotta vanha ihmelapsi, joka äskettäin siirtyi Bosnia Austin.


Useimmat startup ovat puuhaamassa vankka yritys tähtien asiakaskokemuksen, ja sellaisina ne työstää vastaamaan nopeasti tuotteen tai teknisen tuen kysymyksiä. Kuitenkin tukea joukkue saa tulvii 24 / 7 yhteisellä kysymyksiä, jotka voitaisiin helposti answere


Ingen kommentarer:

Send en kommentar