søndag den 25. september 2011

Roikkuen Kitka: joitakin ajatuksia Facebookin f8

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1WNDh8G4xdY/:

zuckerberg

Se on ollut yli 72 tuntia, koska Facebook ensimmäinen debytoi sarjassa uraauurtavia uusia ominaisuuksia F8, joka on koko ajan minun täytyy ennustaa yhtiön pitkän aikavälin näkymät, miten se uudistaa web, ja hinnoittelu väistämätöntä IPO.


Okei, ehkä ei. Mutta se on antanut minulle aikaa yrittää ominaisuuksia pois, toisin kuin perustaa minun vaikutelmia pois Facebookin taitavasti Keynote-esityksiä. Ja vaikka monet näistä on luonnollisesti paljon potentiaalia, käytännössä olen löytää niitä sekoittaa (tai joissakin tapauksissa suorastaan ​​ärsyttävä) laukku.


Sosiaalinen Overlubrication


Yksi iso julkistuksia F8 jotain nimeltään kitkaton jakamiseen. Tässä GIST: Facebook annan kolmannen osapuolen sivustojen ja-sovellusten integroida mitä tehokkaammin jakaa firehose. Laita se päälle, ja kaikki mitä tehdä App jaetuksi omalla Facebook-ystäviä.


Koska Facebook toimitusjohtaja Mark Zuckerberg selittää hänen keynote, ajatus on, että monet ihmiset eivät jakamista niin usein kuin ne voisivat olla, koska siellä on kitkaa mukana klikkaamalla kaikki ne "Jaa" valintaikkunoissa. Siksi termi kitkaton jakaminen: vierailet sivustossa tai App, aktivoida jakaminen kerran, ja olet valmis. Kaikki sinun tuosta App saa automaattisesti jakaa, ja voit aina kytkeä se pois päältä, jos päätät pitää toimintaa yksityiset. Aika näppärä, eikö?


Olen huolissani tämän uuden, kitkattomien jakaminen, on että se ei oikeastaan ​​päästä eroon kitka ollenkaan - se vain siirtää sen. Kun ennen minun pitäisi käyttää jonkin verran vaivaa (vaikkakin minimaalinen määrä) on selvästi jakaa pala sisällön, tämän uuden vaivatonta jakamista aion käsitellä kalvava tunne takana pääni ihmettelevät, jos todella haluan artikkelissa olen juuri napsauttanut jaettavaksi ystävien kanssa. Mielestäni sana, joka on stressiä, tai ehkä ahdistusta. Jotka luetaan muotoja kitka teokseni.


Toisin sanoen, jossa on vanhan koulun jakamiseen, ainoa todellinen potentiaali haittapuoli on se, että minä unohda kertoa jotain, ystäväni olla kiinnostunut. Big hihkaista. Tämän uuden, voideltu jakaminen, henkinen raukeaa voisi päätteeksi minun jakaa jotain moukkamainen kavereiden kanssa. Joka riippuen siitä, kuka Facebook "ystävät" ovat ja sinun ammatti, voisivat oikeastaan ​​väliä.


Myönnettäköön, että tullaan sovelluksia ja sivustoja, jotka ihmiset ovat valmiita vapaasti osake epäröimättä - haluat olla kovan paineen löytää monia tarinoita haltuunsa Economist että olisit nolostuttaa jakaminen (miksi kyllä, minä ei viettää iltapäivän lukemalla Argentiinan kaupan rajoituksia). Mutta on paljon valtavirran sivustoja, jotka toimivat uutisia aiheista, et ehkä halua syndikoidun pomollesi tai perheenjäseniä. Asiat kuten huumeiden laillistamista. Tai sukupuoli (ack!). Tai Jersey Shore. Mikä tarkoittaa muun yksityisyyttä takaisku saattaa olla nurkan takana.


Tiedän, tiedän - lehdistö (minä mukaanlukien) on itkenyt foul yli Facebookin yksityisyys-strippaus ominaisuudet monta kertaa ennenkin, ja valtaosa sen käyttäjät ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen, että he vain välitä. Mutta ominaisuus, että enemmän siihen, että heidät ambivalentti kuin minä Facebookiin tiedä mitä sen käyttäjien mielestä sosiaalisesti hyväksyttävää. Ehkä tämä on aika he ylitti rajan, ehkä se ei ole - suuntaan tai toiseen, me tulemme näkemään paljon Uutisartikkeleita kitkattomalla jakamista ja todennäköisesti myös joitakin kirjeitä kongressille.


Jos ei muuta, varmaan varoitusmerkkejä aiheesta "Hyväksy" dialogi tätä ominaisuutta saa paljon näkyvämmin lähikuukausina. Tutustu alla - he eivät juuri menossa ulos niiden tapa huomauttaa, että tämä on Shari


Ingen kommentarer:

Send en kommentar