onsdag den 1. december 2010

Race sormenjälkien puhelimet, tietokoneet

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WBsK8zxdRCg/story01.htm:
theodp kirjoittaa "Mainostajat eivät enää halua vain ostaa mainoksia, raportit WSJ. He haluavat ostaa pääsyn tietyille henkilöille. Vastauksena rotu on kehittää digitaalinen sormenjälki tekniikka selvittää, miten me käytämme tietokoneita, mobiililaitteita ja televisio- digisovittimet. Start-up BlueCava, piratismin yhtiö Spin-off, on rakentaa "luottotietopalvelut laitteille", jonka jokaisella tietokoneella tai kännykällä on "maine" perustuu sen käyttäjän online käyttäytyminen, ostokäyttäytymiseen ja väestörakenteeseen. Tekijä ensi vuoden loppuun, BlueCava kertoo se olettaa saavansa luetteloidaan miljardi maailman arviolta 10 miljardiin, ja aikoo myydä tätä tietoa mainostajille valmiita maksamaan alkuun dollari rakeisen tietoa ihmisten etua ja toimintaa. Se on "seuraavan sukupolven verkkomainonnan, "sanoi Blue Cava David Norris. Kuten kiista kasvaa yli tunkeileva verkkoseurantaan, sääntelyviranomaisten etsivät hillitä sitä - FTC odotetaan release yksityisyyden raportti keskiviikko vaatii" ei-ei-track "työkalu web-selaimissa . "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar